چهارشنبه ۲ آذر ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۳
۰ نفر

پکن: انگشت بریده شده یک کارگر چینی به شکمش پیوند زده شد.

surgeons

 یانگ‌جون وان 20ساله پس از اینکه هنگام کار نوک انگشتش را با یک اره‌برقی برید به بیمارستان رفت. پزشک بیمارستان نیز که از ترمیم انگشت فاقد گوشت و عضله وی ناامید شده بود مجبور شد سریع تصمیم بگیرد. دکتر هوانگ در این‌باره می‌گوید: برای زنده نگه‌داشتن بافت‌ها همین یک راه برای ما باقی مانده بود، بنابراین از آنجا که امکان پس زدن انگشت توسط بدن کم بود رگ‌های خونی را به شکم این جوان پیوند زدیم و خوشبختانه عمل جراحی موفقیت‌آمیز بود. گفتنی است یانگ جون وان باید تا یک ماه در همین وضعیت باقی بماند.

جریمه سنگین موتورسوار

منچستر: یک موتورسوار انگلیسی به‌دلیل رانندگی خطرناک درحالی‌که پسربچه‌‌ 3ساله‌اش همراهش بود به 5سال زندان محکوم شد. با اینکه سوار کردن بچه‌ها روی مخزن بنزین موتورسیکلت در برخی کشور‌ها امری عادی است اما ماموران پلیس منچستر ابتدا به وسیله بالگرد آقای رایان‌وارد را تعقیب و سپس وی را به جرم سوار کردن این کودک و رانندگی خطرناک دستگیر کردند. در دادگاه با اینکه رایان انگیزه خود از این نوع رانندگی و استفاده نکردن از کلاه‌ایمنی را خوشحال کردن پسرش عنوان کرد اما قاضی قانع نشد و وی را به 5سال و 4ماه زندان محکوم کرد.

کودکان سه‌ساله آنلاین

استکهلم: یک مطالعه علمی نشان داد نیمی از کودکان سه‌ساله سوئدی به‌صورت آنلاین از شبکه اینترنت استفاده می‌کنند. البته این کودکان با انگیزه لذت بردن از بازی‌های رایانه‌ای آنلاین به این شبکه جهانی متصل می‌شوند. با وجود این آمار یادشده بدون وجود بازی‌های رایانه‌ای آنلاین نیز در سال 2000نشان داد که نیمی از کودکان 13ساله این کشور به شبکه اینترنت متصل می‌شوند. گفتنی است سوئدی‌ها در حالی عنوان یکی از آنلاین‌ترین مردم‌ جهان را به‌خود اختصاص‌داده‌اند که هر خانواده‌ سوئدی نیز به‌طور متوسط 2دستگاه رایانه در خانه دارد.

5میلیون لاستیک

کارولینا: تپه عظیمی که از 5میلیون لاستیک مستهلک تشکیل شده است حتی از فضا نیز قابل مشاهده است. وسعت این سطح سیاه به 50هکتار می‌رسد و مقامات محلی نیز دل خوشی از آن ندارند. صاحب این لاستیک‌ها آقای جورج براون در این باره می‌گوید: پیش از این قرار بود یک شرکت‌چینی تمام این لاستیک‌ها را بخرد که این معامله به هم خورد. با وجود این مقامات به وی هشدار داده‌اند که وجود این لاستیک‌ها در این منطقه غیرقانونی است. همچنین مقامات محلی نیز نگران بروز آتش‌سوزی‌های احتمالی هستند که درصورت بروز آن دودش به چشم ساکنان ایالت‌های اطراف نیز خواهد رفت.

کد خبر 152070
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز