همشهری آنلاین: پیروزی سپاهان بر فولاد و تساوی صبا و نفت از مهم‌ترین نتایج روز دوم هفته چهاردهم لیگ بودند.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال سه بازی همزمان از ساعت 15 و 15 دقیقه در اصفهان، شیراز و تهران برگزار شد.

 تیم‌های بالای جدولی فوتبال نفت تهران و صبای قم که تا این هفته توانسته‌اند شگفتی‌سازان لیگ باشند، در ورزشگاه دستگردی تهران به مصاف هم رفتند که در پایان نتیجه کار این دو تیم تساوی 2 بر 2 بود.

 ژودیفلی فریرا (65) و رضا معقولی (75) برای نفت گلزنی کردند و پژمان شاهپری (14) و رضا عنایتی (86) هم گلزنان صبا بودند.

 نفت با این تساوی 27 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال همچنان در رده دوم باقی ماند. صبا نیز با همین امتیاز و تفاضل کمتر نسبت به نفت در رده سوم ماند.

 اما در دیگر بازی مهم این هفته سپاهان در اصفهان میزبان فولاد بود و در پایان توانست با دو گل این تیم را شکست دهد. عماد رضا (68) و میلوراد یانوش (79) گلزنان تیم کرانچار بودند.

 سپاهان با این پیروزی 25 امتیازی شد و موقتا به رده چهارم جدول صعود کرد. فولاد نیز با 16 امتیاز در رده دوازدهم باقی ماند.

 در دیگر بازی همزمان نیز پیکار دو تیم قعر جدولی فجر سپاسی و مس سرچشمه به جشنواره گل تبدیل شد و هر کدام از دو تیم سهمی مساوی در 6 گل این بازی داشتند.

 جواد ضیغمی(21)، مهدی رجب‌زاده (38) و حسن فرجی(53) برای فجرسپاسی گل زدند و وحید علی‌آبادی(17)، مسلم فیروزآبادی(57) و مجتبی ترشیز(92) برای مس سرچشمه گلزنی کردند.

 مس سرچشمه با یک امتیاز این دیدار 8 امتیازی شد اما همچنان آخرین تیم جدول رد‌ه بندی است و فجرسپاسی نیز با 11 امتیاز یک پله بالاتر از سرچشمه‌ای‌ها قرار دارد.

کد خبر 152026
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز