همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با عباراتی چون من دو بار به رویانیان گفته‌ام که با این شرایط می‌خواهم بروم، از باشگاه خواسته‌ام تا برای شناسایی متخلفان در سکوها از دوربین استفاده کند و چرا باید یک بچه 12یا 15 ساله در ورزشگاه به من توهین کند؟ از هواداران این تیم گلایه کرد.

حمید استیلی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل سپاهان اصفهان گفت: بازی را خوب شروع کردیم. در روزی مقابل سپاهان بازی کردیم که نتوانسته بودیم در تمرینات خود از نیمی از بازیکنان اصلی استفاده کنیم اما با این وجود در بازی امروز مجبور شدیم از 5 یا 6 بازیکن اصلی خود بهره ببریم.

نوروزی اخراج نمی شد، می‌توانستیم برنده شویم
وی در ادامه افزود: به غیر از این موضوع  سه بازیکن محروم و چند مصدوم نیز داشتیم اما با این وجود توقع از تیم ما همواره زیاد است. در این بازی همه بازیکنان ما با تمام وجود بازی کردند و اگر نوروزی اخراج نمی‌شد حتی می توانستیم بازی را ببریم.

هواداران سپاهان از تساوی راضی بودند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ضمن ابراز ناراحتی از برخی از هواداران و لیدرهای این تیم خاطرنشان کرد: هواداران سپاهان با اینکه تیم‌شان شرایط بهتری نسبت به ما داشت و تنها یک ملی‌پوش داشتند از نتیجه تساوی راضی بودند اما هواداران ما از این نتیجه ناراضی بوده و علیه من شعار می دادند.

هواداران باید به تیم خوب احترام بگذارند
وی افزود: این شعارها از پشت نیمکت ما شروع شد و به قسمت‌های دیگر ورزشگاه تعمیم پیدا کرد. هواداران باید به تیم خود احترام بگذارند. پس از پایان بازی همه بازیکنان ما از شعارهای آنها و به ویژه بیشتر از لیدرها ابراز ناراحتی کردند.

به رویانیان گفتم نمی توانم با این شرایط ادامه دهم
استیلی با طرح این موضوع که "دوبار به رویانیان گفتم با این شرایط دیگر نمی توانم کار کنم"، خاطرنشان کرد: من نمی‌دانم هواداران معترض بدنبال جلو رفتن و پیشرفت پرسپولیس هستند یا برکناری من. نکته جالب این بود که هواداران سپاهان نیز علیه من شعار می دادند. آیا اخلاق در فوتبال این است؟

داور ما را خلع سلاح کرد
استیلی در خصوص عملکرد داور دیدار پرسپولیس - سپاهان تاکید کرد: داور با کارت‌هایی که داد و به ویژه با اخراج نوروزی ما را خلع سلاح کرد و باعث شد که در بازی بعدی خود نتوانیم از سه یا چهار بازیکن‌مان به دلیل سه اخطاره شدن استفاده کنیم. در واقع این موضوع شرایط ما را در ادامه بازی‌های لیگ سخت‌تر کرده است.

وی با تاکید براینکه داور با تیم پرسپولیس سختگیرانه برخورد کرده است، عنوان کرد: ما از سازمان لیگ خواستیم تا مانند تیم استقلال بازی ما را از روز سه‌شنبه به چهارشنبه موکول کند.

مستحق پیروزی مقابل سپاهان بودیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مدعی شد تیمش استحقاق شکست سپاهان را داشته است و افزود: در مجموع موقعیت‌های تیم پرسپولیس به ویژه در نیمه دوم از تیم سپاهان بیشتر بود و اخراج نوروزی باعث شد که بازیکنان ما تا حدودی عقب بکشند.

استیلی ضمن گلایه از برخی از هواداران تیم پرسپولیس گفت: در بازی که ما در رقابت‌های جام حذفی مقابل تیم فوتبال مس رفسنجان داشتیم هواداران با اینکه کم بودند اما 120 دقیقه از تیم حمایت کردند که نتیجه حمایت آنها این بود که توانستیم در دقیقه 117 گل برتری خود را بزنیم. در واقع ما به حمایت هواداران واقعی پرسپولیس شدیدا نیاز داریم.

برخی لیدرها فقط به دنبال تخریب هستند
استیلی در پاسخ به این پرسش که "فکر نمی‌کنید در قبال لیدرها کمی با ملایمت رفتار می‌کنید؟"، اظهار داشت: من به مسئولان باشگاه گفته‌ام تا با بکارگیری دوربین در سکوها متخلفان را شناسایی کنند. من با لیدرها هیچ گونه رابطه‌ای ندارم و نمی‌توانم نیرو و تمرکزم را روی کنترل آنها بگذارم. در واقع آنها با باشگاه سروکار دارند. بعضی از لیدرها واقعا برای تیم پرسپولیس زحمت می‌کشند اما برخی‌ها بدنبال چیزی جز تخریب تیم نیستند. لیدر نمی‌تواند برای من تعیین تکلیف کند که فلان بازیکن بازی کرده و فلانی بازی نکند.

سال گذشته پرسپولیس چهار گل از سپاهان خورد
وی با ابراز تاسف از اینکه مردم نمی‌دانند من کاظمیان و رضایی را مجبور شدم به دلیل خستگی‌شان تعویض کنم، تاکید کرد: مگر همین تیم پرسپولیس سال گذشته 4 گل از سپاهان نخورد. تیم فصل گذشته نسبت به تیم امروز فقط علی کریمی را نداشت اما چرا آن زمان کسی انتقاد نکرد.

چرا باید یک بچه 12 ساله به من توهین کند؟!
استیلی اظهار داشت: از ابتدای فصل این شعارها علیه من داده شد و همانطور که گفتم دو بار به رویانیان گفته‌ام که می‌خواهم بروم. من هیچگاه به هیچکس بی‌احترامی نکرده‌ام اما نمی‌دانم چرا باید بچه 12 یا 15 ساله در ورزشگاه به من توهین کند؟

کرانچار: عدالت رعایت شد
زلاتکو کرانچار پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پرسپولیس با بیان این مطلب افزود: نتیجه تساوی در این بازی عدالت را به فوتبال نشان داد و ما در مجموع از نتیجه تساوی مقابل پرسپولیس راضی هستیم.

وی در ادامه افزود: در اکثر دقایق مسابقه بازیکنان ما کنترل بازی را در دست داشتند و حتی می‌توانستیم در دقایق آخر بازی گل برتری را بزنیم. با این حال شرایط بازی نشان داد که هر دو تیم به نتیجه تساوی راضی بودند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان خاطرنشان کرد: من قبول ندارم که شانس‌های پرسپولیس برای گل زدن بیشتر از ما بود بلکه این بازیکنان سپاهان بودند که موقعیت‌های بیشتری برای گلزنی داشتند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص به بازی آوردن کریمیان اظهار داشت: ما با تعویض کریمیان قصد داشتیم تا از جناح راست که نقطه ضعف حریف در آنجا بود فشار بیشتری روی دروازه این تیم وارد آوریم، ضمن اینکه با آمدن نویدکیا قصد داشتیم پاس‌های بیشتری به ویژه در عمق داده و کنترل بازی را در اختیار بگیریم.

وی در خاتمه تصریح کرد: من به هیچ وجه در این فصل برای قهرمانی تیم سپاهان در لیگ تحت فشار نیستم، بلکه می خواهم تیم را مرحله به مرحله پیش ببرم. در این فصل موفقیت در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اهمیت زیادی برای من دارد.

سیزدهمین هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با تساوی دو تیم پرسپولیس و سپاهان اصفهان به اتمام رسید تا سرخپوشان به رده دهم جدول سقوط کنند.

کد خبر 151571
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز