همشهری آنلاین: مدیر عامل پرسپولیس با اشاره به اینکه این پرسپولیس را او نبسته است،گفت: طی یکی دو هفته آینده با یکی از مربیان خارجی جلسه‌ای برگزار خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، مدیر عامل تیم فوتبال پرسپولیس که در تمرین این تیم حضور یافته بود، درباره پیروزی سرخپوشان مقابل سایپا و ارزیابی‌اش از شرایط پرسپولیس، اظهار کرد: تا جایی که من یادم می‌آید در 10 بازی که من به عنوان مدیرعامل پرسپولیس بودم، ما فقط یک باخت داشته ایم و پیروزی روز گذشته مقابل سایپا هم برای من بسیار شیرین بود. آینده ما باید خیلی بهتر شود ، چرا که هواداران این را از ما می‌خواهند. ما باید تلاش کنیم که وضعیت پرسپولیس روز به روز بهتر شود.

 رویانیان ادامه داد: استیلی دیگر نباید از استعفا صحبت کند، چرا که استعفا در کار ما هیچ معنایی ندارد. اگر نتوانستیم پرسپولیس را موفق کنیم، خود من زودتر از همه صادقانه می گویم که نتوانستم و می روم، ولی در حال تلاش هستیم و خوشبختانه موفق هم بوده ایم. البته این را من نباید بگویم ، اما در 10 بازی گذشته ما تنها یک باخت داده‌ایم و در این 10 بازی 21 امتیاز گرفته‌ایم که با این امتیازها اگر همه این بازی‌ها در لیگ برگزار می‌شد، ما الان در صدر جدول بودیم.

 مدیر عامل پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا مذاکره با مربیان خارجی متوقف شده، گفت: خیر. ما برای فصل آینده برنامه‌های زیادی داریم ، استیلی هم به همراه سه چهار مربی خارجی بزرگ جزو گزینه های ما برای فصل بعد هستند که حتی ممکن است همین روزها ما با یکی از این مربیان مذاکره کنیم و شما هم خبرش را بشنوید که قرار ما برای صحبت با این مربی هفته دیگر یا دو هفته است. ما برای فصل بعد یک فرمول ارزیابی گذاشته‌ایم و به مربیان مورد نظر نمره می‌دهیم. هر کس نمره بالاتری داشت، مربی پرسپولیس می‌شود. اساسا ما برای فصل آینده در حال برنامه‌ریزی هستیم و حتی من برای بازیکنان تیمم در فصل بعد هم برنامه‌ریزی کرده‌ام و الان می دانم که کدام بازیکنان باید در فصل آینده در تیم باشند. پرسپولیس این فصل تیم من نیست، چرا که من آن را نبسته‌ام. من دوست دارم با کمک کادر فنی و استفاده از تجارب آن‌ها و با سلیقه خودم پرسپولیسی را ببندم که همیشه پیروز باشد.

کد خبر 152027
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز