همشهری آنلاین: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس حضور احمدرضا عابدزاده در کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه را منفی دانست و از آغاز مذاکراتش برای به خدمت گرفتن یک مربی آلمانی خبر داد.

عابدزاده

 به گزارش ایلنا، محمد رویانیان با اعلام این خبر افزود: حضور عابدزاده در کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس پیشنهاد استیلی بود. در این رابطه ما شنبه شب جلسه‌ای با هم داشتیم که در آن شرایط سختی از سوی عابدزاده برای همکاری با تیم پرسپولیس مطرح شد.

 وی در ادامه افزود: با شرایط سختگیرانه‌ای که از سوی عابدزاده مطرح شده بود، در وضعیت فعلی امکان همکاری میسر نبود، چرا که کار با شرایط ایشان نه به صلاح باشگاه بود و نه دروازه بان‌های پرسپولیس.

 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: در این رابطه حتی نظر علی پروین به عنوان رئیس کمیته فنی باشگاه پرسپولیس را نیز جویا شدیم و در مجموع به این جمع‌بندی رسیدیم که نمی‌توانیم با آقای عابدزاده همکاری کنیم.

 رویانیان افزود: برای هدایت دروازه بان‌های تیم پرسپولیس با یک مربی آلمانی وارد مذاکره شده‌ایم. این مربی آلمانی که سابقه عضویت در تیم ملی فوتبال کشورش را نیز دارد بزودی برای حضور در کادر فنی پرسپولیس به ایران می‌آید.

کد خبر 150472
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز