همشهری آنلاین: رئیس سازمان صنعت‌، معدن و تجارت استان تهران از تدابیر ویژه برای مراسم عید قربان به عرضه گوشت و دام زنده در مراکز تعیین شده کشتار دام خبرداد و گفت: در مجموع ۲۵ مرکز برای کشتار و عرضه گوشت در روز عید قربان در سطح تهران تعیین شده است.

گوسفند

 یدالله صادقی در گفت‌و‌گو با ایلنا با اعلام اینکه پیش‌بینی می‌شود در حدود ۵۰ هزار راس دام زنده در مراسم امسال در سطح استان تهران کشتار شود گفت: این میزان کشتار با قیمت مناسب و تعادلی و ضمن توافق با سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران عرضه می‌شود.

 وی در خصوص نظارت بهداشتی بر کشتار دام زنده در مراکز گفته شده گفت: با توافقات صورت گرفته با سازمان دام پزشکی کشور تمامی‌نظارت‌های بهداشتی در این زمینه به عمل خواهد آمد.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران همچنین از تدابیر ویژه برای اعمال تنظیم بازار در سه ماهه پایانی سال و همچنین برای تعطیلات نوروزی سال ۹۱ خبر داد و گفت: امسال با تشکیل کارگروه‌های ویژه از هم اکنون در صدد هستیم تا ضمن نوآوری‌های جدید در زمینه تنظیم و توزیع اقلام در تعطیلات نوروزی و همچنین سه ماهه پایانی سال بستر را برای مردم و همچنین تولیدکنندگان وعرضه کنندگان مهیا کنیم.

 به گفته وی در این زمینه دستوری کردن قیمت ‌ها کاملا منتفی شده و سازمان در تلاش است تا ضمن جایگزین عرضه و تقاضا بازار را به تعادل رسانده و قیمت ‌ها مناسب و با رضایت مردم باشد.

 صادقی تصریح کرد: قیمت تخم مرغ در حال حاضر متعادل است و قیمت آن طی چند روز آینده با توزیع گسترده تخم مرغ به تعادل کامل خواهد رسید.

کد خبر 150187
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز