چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس درباره اینکه از استیلی حمایت می کند، گفت: اول باید افراد را بشناسم و سپس صحبت کنم.

رویانیان

 محمد رویانیان در گفت و گو با فارس در خصوص انتخابش به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: ترجیح می‌دهم با توجه به اینکه تازه به این سمت انتخاب شدم فعلا مصاحبه‌ای نداشته باشم. من اول باید همه را بشناسم و به امور مسلط شوم سپس بتوانم حرفی بزنم. اکنون باید به فکر مدیریت باشم.

 وی افزود: در این 33 سال هیچ جا را خودم انتخاب نکردم و هر جا که به من تکلیف کرده‌اند در خدمت مردم بوده‌ام. کمترین خادم مردم هستم. ما فوتبالی آرام اما پر جهش، وزین، با وقار، عمیق و متین و مقتدر می‌خواهیم در نتیجه در چنین شرایطی از هر صحبتی ممکن است تعبیری شود.

 مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که برخی منابع از استقلالی بودن وی خبر داده اند، اظهار داشت: استقلال، پرسپولیس، استیل‌آذین، شیرین فراز، داماش، شموشک نوشهر تیم هایی هستند که مردم دوستشان دارند. ما هم جزء مردم هستیم و همه تیم ها را دوست داریم. البته اکنون پرسپولیس را بیشتر دوست دارم.

 رویانیان تصریح کرد: پرسپولیس را از قدیم دوست داشتم و اتفاقا رفقایی هم مثل پنجعلی، دایی و علی پروین دارم، پس هیچکس نمی تواند اتهامی به من بزند و بگوید استقلالی ام. البته با استقلالی ها هم رفیق هستم اما با هر کسی دوست باشیم و مقابل ما باشد به آنها گل می زنیم.می‌کند، گفت: باید ابتدا نفرات را بشناسم.

کد خبر 146294
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز