پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۲
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مدیرعامل و عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس پنجشنبه 31 شهریور جلسه‌ای با بازیکنان این تیم داشتند.

parvin

علی پروین عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس  که امروز در تمرین پرسپولیس حضور پیدا کرده بود در جمع بازیکنان گفت:

این تیمی که من دیدم پتانسیل بالایی برای موفقیت دارد. هر کدام از شما بازیکنان ارزشمند و خوبی هستید و فقط باید با روحیه جدید و فراموشی گذشته‌ها به دیدارهای آینده فکر کنید تا از ته جدول جدا شده و بالا بیایید.

وی افزود: همه باید کمک کنید تا یک تیم باشید. قطعا هواداران نیز شما را حمایت خواهند کرد و انشاءالله با یک پیروزی در این هفته همه چیز درست می‌شود و دوباره روی غلتک موفقیت می‌افتید. ما آمده‌ایم که به شما کمک کنیم.

وی ادامه داد: درست است دربی را باخته‌ایم اما دنیا تمام نشده است. نوری هم با روحیه‌ای جدید در دربی آینده همه چیز را تلافی می‌کند. محمد نوری بداند من هم در دربی‌های گذشته اشتباهاتی داشتم اما در بازی‌های بعدی جبران کردم. پس امیدوارم گذشته را فراموش کنید.

همچنین رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز خطاب به بازیکنان گفت: در هیئت مدیره تمام امورات فنی را به علی پروین سپرده‌ایم من خودم کارهای مدیریتی را دنبال می‌کنم و با تمام قدرت به شما کمک می‌کنم تا با یک برد خوب در مقابل مقاومت سپاسی در هفته جاری، دوباره به بالای جدول که حق شما است برگردید.

وی افزود: اگر کاری داشتید من در باشگاه در خدمت شما هستم. کار را از امروز آغاز کردم و مطمئن باشید برنامه‌های خوبی برای پرسپولیس دارم. خوشبختانه هدف هر دو طرف (بازیکنان و مدیریت) این است که دل هواداران با پیروزی‌ها شاد شود.

وی در خصوص دربی هفتاد و یکم نیز گفت: دربی را فراموش کنید. شاید روز، روز شما نبود باید به بازی‌های آینده فکر کنید و با قدرت امتیازهای بعدی را به دست آورید. راه سختی در پیش داریم اما همه دست به دست هم، دل هواداران را به دست خواهیم آورد.

کد خبر 146376

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز