همشهری آنلاین: معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فضائل حیات فردی و اجتماعی امام رضا (ع) باید برای نسل جوان تبیین شود.

به گزارش ایسنا، محمد دادی در نشست اعضای ستاد اجرایی سومین جشنواره سراسری عکس رضوی اظهار کرد: با اندک تاملی در مناظرات و مباحثات علمی و اعتقادی امام رضا (ع) و با توجه به اینکه آن امام همام عالم خاندان رسالت بوده و دوران حیات آن حضرت زمان اوج گیری گرایش مردم به اهل بیت (ع) و گسترش آن است باید اهتمام بیشتری در راستای تبیین سیره و فضائل و مناقب حیات فردی و اجتماعی ایشان انجام گیرد.

وی افزود: برگزاری جشنواره رضوی در شاخه‌ها و موضوعات متنوع با محوریت فرهنگی و هنری می‌تواند در تبیین ابعاد شخصیت والای آن امام همام موثر باشد.

وی گفت: هنرمندان برای تبیین اندیشه والای رضوی باید با مطالعه،‌ تعمق و ژرف اندیشی در شخصیت و سخنان امام رضا (ع) آثار ارزشمند و تاثیرگذاری را ارائه دهند.

دادی همچنین از برگزاری کارگاه تخصصی عکس با حضور احمد ناطقی، از عکاسان برجسته کشوری همزمان با برگزاری جشنواره عکس رضوی در تبریز خبر داد.

سومین جشنواره سراسری عکس رضوی از 31 شهریور تا 13 مهرماه و آیین اختتامیه و معرفی نفرات برتر نیز 4 مهرماه 1390 در تبریز برگزار می‌شود.

 

کد خبر 144471

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز