چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: آثار هفت عضو خانه عکاسان ایران ، مورد پذیرش گروه داوری چهل و هفتمین مسابقه و نمایشگاه بین‌المللی عکاسی در کشور برزیل قرار گرفت.

به گزارش فارس، در این نمایشگاه که در دو بخش رنگی و سیاه و سفید برگزار شده است، علیرضا عطاریانی و مجید فکری هر کدام با سه قطعه، مهدی رضوی با دو قطعه، حمزه اولیاءزاده ، حسام بختیاری، سیما مهرآذر، کلثوم ریاحی هر کدام با یک قطعه، جمعا با 12 قطعه در این جشنواره حضوری پرافتخار را رقم زدند که از این میان علیرضا عطاریانی موفق به کسب نشان بین‌المللی FIAP شد.

در این نمایشگاه که نخست در شهر برازیلیا پایتخت و بزرگترین شهر کشور برزیل و سپس در 26 شهر بزرگ دیگر برگزار می‌شود، از میان 39 هزار و 779 عکس دریافتی از 9 هزار و 415 عکاس از 98 کشور جهان، تعداد 298 قطعه عکس از 221 عکاس از 69 کشور جهان، به نمایش درآمده و درکتاب جشنواره چاپ خواهد شد.

برگزاری این رقابت بین المللی، که یکی از با سابقه ترین و معتبرترین جشنواره‌های عکاسی آمریکای لاتین است، برای چهل و هفتمین سال متوالی، توسط کلوپ عکاسی JAUو حمایت مالی کنفدراسیون عکاسی برزیل CBF و تحت امتیاز فدراسیون جهانی عکاسی FIAP انجام شد.

این دوازدهمین موفقیت خانه عکاسان ایران در عرصه رقابت های بین المللی از ابتدای سال 1390 است.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات و مشاهده عکس‌های برگزیده به پایگاه اطلاع رسانی مسابقه به نشانی WWW.Confoto.art.br مراجعه کنند.

کد خبر 143434

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز