سه‌شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: خانه عکاسان حوزه هنری همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان نمایشگاهی را با عنوان عکس قرآن با همکاری مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی کشور در مصلای تهران برگزار کرده است.

عکاسی

به گزارش همشهری آنلاین، رئیس خانه عکاسان ایران گفت: فراخوان برگزاری این مسابقه اول تیرماه اعلام و مهلت ارسال آثار، پایان همان ماه تعیین شد.

رسول اولیاء زاده، محورهای این نمایشگاه را قرآن در زندگی، قرآن کتاب بیداری و آموزش قرآن عنوان کرد و گفت: پس از اعلام مهلت ارسال آثار، 152 نفر عکس های خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

او با بیان این که حدود 1200 اثر به دبیرخانه ارسال شده، افزود: از دوم مرداد ماه کار داوری و بررسی آثار از سوی هیات داوران آغاز شد.

دکتر محمد ستاری، رسول اولیاء زاده، علیرضا کریمی صارمی، محمد مهدی رحیمیان و محمد خادمیان داوری این مسابقه را بر عهده داشته اند.

رئیس خانه عکاسان گفت: داوران پس از بررسی آثار رسیده، 80 اثر را انتخاب و برای ارائه در نمایشگاه مناسب دیدند.

اولیاءزاده گفت: از میان این آثار نیز سه اثر به عنوان برگزیده انتخاب شد که در روز پایانی نمایشگاه معرفی و تقدیر خواهند شد.

وی با بیان این که از زمان اعلام فراخوان تا پایان فرصت محدود بود، گفت: آثار ارسالی، آثار ارزنده و خوبی بود که امیدواریم در سال های آینده با اعلام زمان بیشتر و دریافت آثار مناسبت تر این نمایشگاه را برپا کنیم.

وی افزود: این نمایشگاه از 6 مرداد ماه گشایش یافته است و تا 4 شهریور در مصلای تهران برپا خواهد بود.

 

 

کد خبر 142022

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز