همشهری آنلاین-هلن صدیق بنای: بازی با غذای روزانه برای خلق یک اثر هنری!!

 

 

الکساندر کراسپین طراح و عکاس هنری است که سال 1967 در سوئد متولد شده است. او از سال 1992 در سراسر اروپا  کار کرده است. کارگاه الکساندر در قلب شهر استکهلم قرار دارد. او در زمینه تهیه و ساخت فیلم هم شور شوق خاصی دارد.

الکساندر هنرمندی است که چالش را دوست دارد و معتقد است که یک انسان در هر شرایطی با این چالش‌ها رشد می کند. الکساندر مناظر زیبایی را از زندگی عادی و روزمره انسانی بیرون کشیده و در مقابل چشمان آنها به تماشا می‌گذارد.

طراحی و عکاسی از انسان، حیوانات، محیط و... بر اساس ایده‌های بصری کار مورد علاقه الکساندر کراسپین است. او حتی کارهای بسیارعادی و روزمره زندگی انسان مانند، غذا خوردن را زیر نظر داشته و به عکاسی از آن می‌پردازد.

عکاسی از غذاهای تزیین شده توسط این هنرمند خلاق به شکل مناظر زیبا یکی از سرگرمی‌ها و کارهای بسیار جالب است. او می گوید؛ اگر چه بازی با غذا یکی از آن عادات بد است که به طور معمول در افراد دیده می شود. با این وجود، نگاه و خلاقیت در نوع  بازی، می تواند این عادت بد را به یک اثر هنری تبدیل کند.

سبک ظریف، رویکرد انسانی و بازیگوشی استادانه در آثارش، شهرت جهانی برای او به ارمغان آورده است. او با ارائه مجموعه جدید از کارها و آثار خود، هر بار به گونه‌ای علاقمنداش را شگفت زده و مات می‌کند.

http://www.designswan.com

 

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

برچسب‌ها

۲۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۲