همشهری آنلاین: مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5 همزمان با آغاز ماه محرم مجموعه‌ای از عکس‌های منتخب عاشورایی را در آلبوم "سرافراز بی سر" چاپ و منتشر کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، این مجموعه عکس‌های عاشورایی 7آذرماه در فرهنگسرای فردوس رونمایی شده و در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

این اقدام با هدف اشاعه فرهنگ عاشورا و معرفی برترین تصاویر عاشورایی عکاسان کشور انجام شده و در یک بسته با طراحی مناسب و فاخر ارائه می‌شود.

"سرافراز بی سر" شامل 20 قطعه عکس وحید اصفهانیان از مراسم عزاداری، اماکن مقدس و آیین‌های سوگواری در سال‌های 87 تا 89 در قطع کارت پستال است که علاقمندان می‌توانند آن را از فرهنگسرای فردوس تهیه کنند.

عکس‌های این مجموعه در قطع بزرگ نیز چاپ شده و برای نسب در نمایشگاه‌های عکس عاشورایی ارائه می‌شوند.

علاقمندان می‌توانند برای تهیه این مجموعه با شماره تلفن 44000203 فرهنگسرای فردوس تماس گرفته و یا به این فرهنگسرا واقع در میدان صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات مراجعه کنند.

وب‌سایت این فرهنگسرا نیز به نشانی: www.ferdos.farhangsara.ir برای کسب اطلاعات بیشتر اعلام شده است.

همچنین با فرارسیدن ماه محرم به مدت 5 شب مجلس شبیه خوانی شهادت سالار شهیدان امام‌حسین(ع) رادر فرهنگسرای فردوس برگزار می‌شود.

در این برنامه مذهبی که از 6 تا 10 آذر و همزمان با 5 روز اول ماه محرم برگزار می‌شود، گروه شبیه خوانی ابوالفضل جان‌قلی در ساعت 16 به اجرای برنامه می‌پردازند.

طبق جدول اعلام شده روز یکشنبه 6آذر "مجلس شاه چراغ (ع)" ، دوشنبه 7آذر "مجلس مسلم ابن عقیل(ع)" و روز سه شنبه 8آذر "مجلس حربن ریاحی " ، چهارشنبه 9آذر "مجلس علی اکبر(ع)" و پنجشنبه 10 آذر "مجلس شهادت ابوالفضل(ع) و شهادت امام حسین (ع) " خوانده خواهد شد.

فرهنگسرای فردوس در میدان صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهار راه مخابرات واقع شده است و در روزهای ماه محرم میزبان عموم شهروندان خواهد بود.

شماره تلفن های 44002269 و 70 آماده پاسخگویی مخاطبان است.

کد خبر 152311

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز