همشهری‌آنلاین: پرسپولیس در شبی که به شدت به پیروزی نیاز داشت با سه گل متفاوت جواد کاظمیان سد نفت آبادان را مغلوب کرد تا یکی از پرستاره‌ترین شب‌هایش را به یاد بسپارد. در همین حال صبا در بوشهر باخت و سپاهان در اصفهان.

kazemian

دیدار دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از ساعت 22:30 در ورزشگاه آزادی آغاز شد که در نیمه اول با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

جواد کاظمیان در دقیقه 26 گل پرسپولیس را به ثمر رساند.

حمید استیلی در پایان نیمه اول به داور مسابقه اعتراض کرد زیرا محسن ترکی اجازه نداد بازیکنان پرسپولیس به دلیل پایان وقت ضربه کرنر خود بزنند.

به گزارش ورزش سه، در همین حال علی کریمی هم که در بازی حضور نداشت نظم جایگاه ویژه را به هم ریخته بود زیرا همه می‌خواستند با او عکس یادگاری بگیرند.

او دو گل تماشایی دیگر هم در نیمه دوم زد و نفتی‌ها یکی از گل‌ها را جواب دادند. شیث رضایی هم در این دیدار در دقیقه 89 به زمین آمد

محسن ترکی داور این دیدار به جواد کاظمیان از پرسپولیس و هادی رمضانی از نفت آبادان کارت زرد نشان داد.

سایر دیدارها:
صبای صدرنشین تا پایان هفته چهارم به روند موفقیت‌هایش پایان داد و با نتیجه پرگل 4 بر صفر برابر میزبانش شاهین بوشهر شکست خورد. با این شکست شرایط برای صدرنشینی استقلال در صدر جدول مهیاست و اگر آبی‌پوشان تهرانی بتوانند در دیدار  برابر فولاد به یک تساوی دست پیدا کنند می‌توانند دو هفته مانده به داربی تهران در صدر جدول قرار گیرند.لیگ

- بازیکنان تیم ملوان انزلی در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در مقابل تیم ذوب آهن به تساوی رضایت دادند.

- تیم راه آهن در برابر تیم سرچشمه در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر به نخستین پیروزی خود دست یافت.

- تیم فوتبال شاهین بوشهر با برتری قاطع چهار بر صفر صبای قم صدرنشین لیگ برتر باشگاه های کشور را با شکست روبرو کرد.

نتایج دیدارهای روز اول از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال را در جدول ببینید

کد خبر 144010
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز