مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: سخنگوی شهرداری تهران گفت: شهرداری با طرح باغ شهرها در چارچوبی که دولت اعلام کرده موافق نیست.

به گزارش  مهر، محمد هادی ایازی در پاسخ به پرسشی در مورد توسعه باغ شهرها و نظر مدیریت شهری در این رابطه گفت: مقام معظم رهبری در بوستان ولایت رسما با این بحث اعلام مخالفت کردند و قاعدتا انتظاری که می‌رفت این بود که دولت هم براساس فرمایش مقام رهبری موضوع را دنبال نکند. این مساله باید توسط دولت پاسخ داده شود ولی شهرداری تهران با تاکید مقام ممعظم رهبری موافقتی با موضوع باغ شهرها در چارچوبی که دولت اعلام کرده ندارد.

 وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی براینکه موضوع طرح سوال از شهردار تهران به کجا رسید و با توجه به اینکه این سوالات به صورت کتبی به شهرداری ابلاغ شده آیا شهرداری برای پاسخگویی به سوالات اقدامی کرده است گفت: شوراهای شهر وظیفه نظارتی دارند. این بحث نظارتی شامل بخشهای مختلف می‌شود که یکی از آنها نیز طرح سوال است.

 بیادی تصریح کرد: طرح سوال از شهردار تهران نیز بر اساس روال جاری و طبیعی است و شهرداری تهران در مقابل هر سوالی که شورای شهر مطرح کند آمادگی پاسخگویی دارد. تعامل بسیار خوبی بین شهرداری و شورای شهر وجود دارد و ما آمادگی کامل برای پاسخگویی داریم و این از جمله مسائلی است که کمک می‌کند به مشارکت بهتر شهرداری و شورای شهر.

کد خبر 143877
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز