همشهری آنلاین: دکتر شریفی در بازدید از پروژه‌های ساماندهی میدان امام حسین (ع)، تعریض خیابان دماوند و اصلاح هندسی میدان سپاه نسبت به سرعت بخشیدن در اجرای این پروژه ها تاکید کرد.

به گزارش تهران سما، دکتر عیسی شریفی معاون امور مناطق شهرداری تهران در بازدید از این پروژه‌ها با اشاره به تاکید شهردار تهران نسبت به اجرای سریع این طرح‌های عمرانی گفت: باید به سرعت ملک‌های باقی مانده در این پروژه‌ها تملک و کار اجرایی شروع شود.

وی با تاکید بر اهمیت پروژه ساماندهی میدان امام حسین (ع) نسبت به جمع آوری خطوط اتوبوس‌های برقی نظافت و رفت و روب داخل این میدان، تاکید کرد و اجرای سریع اصلاح هندسی میدان سپاه را خواستار شد.

در ادامه دکتر علی مفاخریان با تاکید بر تسریع در اجرای ساماندهی میدان امام حسین(ع) اظهار داشت: به تملک املاک داخل طرح و اجرای ساماندهی میدان امام حسین (ع) و پیاده روسازی توجه بیشتر می‌شود تا کار به موقع به اتمام برسد.

وی، نهر سازی، جمع آوری آب های سطحی، پیاده رو سازی و نور پردازی میدان امام حسین(ع) را از جمله اقداماتی دانست که به سرعت در حال اجرا است.

دکتر مخافریان از تعیین طرح ساماندهی میدان امام حسین(ع) پس از تایید سازمان زیباسازی گفت و افزود: عملیات زیر گذر میدان امام حسین(ع در حال اجرا است.

وی در ادامه از اتمام اصلاح ساماندهی میدان سپاه تا پایان هفته جاری خبر داد و افزود: طی چند ماه آینده 51 ملک باقی مانده در خیابان دماوند تملک و آزادسازی خواهد شد و یا اعمال ماده 9 می شود وکارهای 41 ملک باقی مانده در تملک املاک میدان امام حسین(ع) نیز به سرعت در حال اجرا است و قبل از اتمام پیاده روسازی و همزمان با اجرای نمای دیواره و جداره میدان امام حسین(ع) به اتمام خواهد رسید.

کد خبر 145220
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز