مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۰ - ۰۶:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: قائم مقام معاونت خدمات شهری با بیان این که برای بارندگی روز گذشته تمامی مجموعه خدمات شهری در حال آماده باش به سر بردند و با آمادگی کامل نیروها با مشکل خاصی روبه رو نبودیم، گفت: لایروبی انهار و نظافت حوضچه‌ها به انجام رسیده و آبگرفتگی خاصی نیز در سطح شهر به وجود نیامده است

آب گرفتگی

منصور باقرصاد در خصوص بارندگی و وضعیت شهر تهران گفت: به دنبال گزارش سازمان هواشناسی از روز گذشته تمامی مجموعه خدمات شهری در حال آماده باش به سر می‌برند و همه عوامل کارگری و تجهیزات برای اعزام به نقاط مختلف سطح شهر آماده بودند.

وی ادامه داد: لایروبی انهار و نظافت حوضچه‌ها به انجام رسیده و آبگرفتگی خاصی نیز در سطح شهر به وجود نیامده است و تردد در سطح شهر بدون مشکل در حال انجام است.

به گزارش تهران سما، قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری تهران تاکید کرد: یکی از عوامل موثر آبگرفتگی عدم رعایت وظایف شهروندی از سوی اندک گروهی از شهروندان است که با ریختن زباله در انهار سبب آبگرفتگی و سرریز شدن انهار می‌شوند.

باقرصاد افزود: البته بخشی از مشکلات آبگرفتگی مربوط به آب و فاضلاب است اما به طور کلی بیش از 50 درصد آب گرفتگی ها در سطح شهر به ‌دلیل ریختن ضایعات داخل انهار است.

وی در ادامه تصریح کرد: اگر مردم زباله‌های خود را در داخل انهار نریزند، می‌توانیم از ظرفیت حوضچه‌ها استفاده کنیم، در نتیجه دیگر آب به خیابان پس نمی‌زند و می‌توانیم به ‌راحتی معضلات را کنترل کنیم.

کد خبر 150531
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز