کی‌یف: یک مرد 40ساله اوکراینی به قفس شیرها رفته است و قصد دارد 5هفته میان این حیوانات زندگی ‌کند.

lions

الکساندر چندین سال است که در کنار این حیوانات کار می‌کند. زندگی‌کردن این مرد با شیرها به این معنی است که همزمان با آنها غذا می‌خورد و روی طبقات چوبی که به‌عنوان جای خواب شیرها در قفس تعبیه شده، می‌خوابد و حتی با آنها بازی می‌کند. این مرد به خبرنگاران گفت: شرایط زندگی من و شیرها در این 5 هفته مشابه خواهد بود. قرار است4 دوربین فیلمبرداری در قفس شیرها جاسازی شود تا از وی فیلمبرداری کنند. همچنین تصاویر زنده به‌طور مستقیم روی اینترنت قابل مشاهده خواهد بود. وی می‌خواهد در این مدت در قفس نقاشی کند و این نقاشی‌ها را به نفع باغ‌وحش در معرض فروش بگذارد.

دراز‌‌ترین موتورسیکلت جهان

نیویورک: فردی به نام کالین‌فِرز با ساخت موتورسیکلتی به طول 22متر قصد دارد تا رکورد جدیدی در زمینه دراز‌‌ترین موتورسیکلت جهان در کتاب رکوردهای گینس ثبت کند. کالین 31ساله موتورسیکلت کوچک 125سی‌سی را طوری طراحی و بازسازی کرده که 25نفر می‌توانند روی آن سوار شوند. البته این موتورسیکلت توانایی حرکت با سرعت بالا را ندارد، به‌همین خاطر کالین در تلاش است که با ایجاد تغییراتی در مشخصات فنی این موتورسیکلت سرعت آن‌را به بیش از 60کیلومتر در ساعت افزایش دهد. وی پیش از این نیز توانسته بود سریع‌ترین اسکوتر ویژه کودکان را بسازد. این اسکوتر می‌تواند با سرعت 115کیلومتر در ساعت حرکت کند. در حال حاضر موتورسیکلتی به طول 14متر، طولانی‌ترین موتورسیکلت جهان محسوب می‌شود.

شیرجه دردسرساز

لندن: حرکت عجیب یک‌مرد برای از دست ندادن گوشی تلفن‌همراه، حسابی وی را به دردسر انداخت. این مرد هنگام عزیمت به خانه دوستش مورد تهاجم چند فرد شرور قرار می‌گیرد. در همین لحظه گوشی تلفن همراه وی به مجرای فاضلاب شهری می‌افتد. وی سپس درپوش فاضلاب خیابان را برداشته و با سر درون آن می‌رود تا بتواند تلفن‌همراه را برداشته و با پلیس نیز تماس بگیرد، اما تنگ‌بودن دریچه فاضلاب باعث می‌شود که وی همانجا گیر کند. این مرد می‌گوید: درحالی که در دهانه دریچه فاضلاب گیر کرده بودم، افراد شرور برگشتند و حسابی کتکم زدند. سرانجام پس از 40دقیقه، فردی به کمکش آمده و آتش‌نشانی محل را خبر می‌کند.

اسکیت‌بازی در خانه

پاریس: یکی از قهرمانان سابق رشته اسکیت‌سواری، خانه‌ای را طراحی کرده است که در هرجای آن امکان اسکیت‌بازی وجود دارد. آندره سینازرگس فرانسوی در ساخت این خانه، برای پوشش کف از پارکتی استفاده کرده است که چرخ‌های اسکیت به‌راحتی روی آن حرکت می‌کنند. دیوارها و حتی مبلمان و تختخواب این خانه به‌صورت منحنی ساخته شده‌اند تا امکان پرش برای اسکیت‌سوار وجود داشته باشد. در این خانه که 3 اتاق کوچک 3متری دارد، آشپزخانه هم به‌گونه‌ای طراحی شده است که امکان آشپزی حین اسکیت‌سواری وجود دارد. در واقع برای برداشتن و استفاده از وسایل آشپزی می‌توان با کفش اسکیت حرکت کرد. این اسکیت‌باز 48ساله سال‌ها پیش ساخت چنین خانه‌ای را یکی از آرزوهای خود عنوان کرده بود.

کد خبر 141579
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز