کارولینای شمالی: یک‌دختر 21ساله آمریکایی به‌خاطر اختلاف بر سر عوض کردن کانال تلویزیون با چاقو به برادرش حمله و وی را به‌شدت مجروح کرد. البته این پسر 15ساله نیز پیش از آنکه بی‌هوش شود تا‌ آنجا که توان داشت با یک‌تکه چوب خواهرش را حسابی کتک زد.

 پلیس بعد از دریافت گزارشی مبنی بر درگیری بین این دو، به خانه آنان رفت و پسر خانواده را درحالی که با بدنی خونین و بی‌هوش روی زمین افتاده بود، پیدا کرد. این دو نفر بعد از معالجه برای محاکمه به دادگاه احضار شدند اما تنها دلیل‌شان برای این درگیری خونین چیزی جز اختلاف بر سر تغییر کانال‌های تلویزیون اعلام نشد. گویا پسر خانواده قصد داشته یک‌برنامه مستند حیات‌وحش تماشا کند ولی خواهر وی با این موضوع به‌شدت مخالف بوده است.

اسکی روی آب با مبل

تورنتو: یک‌مرد کانادایی که علاقه فراوانی به لَم دادن روی کاناپه دارد، برای اسکی روی آب نیز از یک‌مبل تک‌نفره استفاده کرد. این مرد، مبل تک‌نفره را با طناب به قایق موتوری وصل و سپس با آن، روی آب اسکی کرد. البته وی پیش از این برای انجام این کار، چندین بار تلاش کرده بود ولی تلاشش هربار به‌خاطر فرو رفتن صندلی در آب بی‌نتیجه مانده بود. سرانجام وی موفق شد، سطح زیر صندلی را عایق‌بندی کند و سپس آن‌را به آب بیندازد. همانطور که گفته شد این مرد علاقه فراوانی به لَم‌دادن و خوابیدن روی مبلمان دارد و به‌محض پیدا کردن یک‌کاناپه روی آن دراز می‌کشد. به‌همین خاطر بسیاری از آشنایان این مرد، به وی لقب «مرد همیشه خواب» داده‌اند. البته وی گاهی نیز از روی این مبل اسکی‌ به داخل آب می‌افتد.

ابری به‌شکل صورت انسان

اتاوا: روز گذشته در یکی از شهرهای کانادا ابری تشکیل شد که شبیه به‌صورت یک‌انسان بود. در این ابر بزرگ تمام اعضای صورت یک‌انسان از جمله چشم، دهان و بینی به‌طور واضح قابل مشاهده بود و حتی یک‌لاله‌گوش نیز در آن دیده می‌شد. به گفته بسیاری از شاهدان این پدیده نادر، ابر موردنظر صورت یک‌مرد را نشان می‌داد زیرا توده‌ای در زیر چانه دیده می‌شد که شبیه به ریش بود. برخی از کاربران اینترنتی با دیدن تصویر این ابر در سایت‌های گوناگون مدعی شدند که صورت تشکیل شده دارای یک‌خال نیز هست. گفتنی است در روزهای اخیر در شهر محل بروز این پدیده، توفان‌های عظیمی شکل می‌گیرد و به‌همین خاطر حوداث گوناگونی به‌وقوع می‌پیوندد.

هرکیلو سیب‌زمینی، 400پوند

پاریس: از زمین‌های کشاورزی اطراف برخی سواحل فرانسه سیب‌زمینی‌هایی برداشت می‌شود که گران‌قیمت‌ترین سیب‌زمینی‌های جهان هستند. این سیب‌زمینی‌های کمیاب به‌خاطر اینکه در زمین‌های پر از جلبک‌ رشد می‌کنند دارای طعم، عطر و خواص ویژه‌ای می‌شوند. از این نوع سیب‌زمینی بین20تا 100تن در سال برداشت می‌شود و هرکیلو از آن با قیمت400پوند به فروش می‌رسد. البته یکی ‌از رستوران‌های بزرگ فرانسه هرسال مقداری از این نوع سیب‌زمینی‌ها را از کشاورزان می‌خرد و در پخت غذاهای گوناگون به‌کار می‌برد. سرآشپز این رستوران دراین باره می گوید: مزه این سیب‌زمینی کمی شور است و به‌همین خاطر هنگامی‌که آن‌را در غذا می‌ریزم دیگر نمک به آن اضافه نمی‌کنم.

کد خبر 142247
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز