همشهری آنلاین: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اولویت دادن به بررسی 5 موضوع مهم روز کشور از جمله موضوع امنیت اجتماعی و برخورد با اشرار متعرض جان و ناموس مردم با حضور مسئولان مربوطه در مجلس موافقت کردند.

علی لاریجانی در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس بر اساس ماده 64 آیین نامه داخلی مبنی بر اولویت دادن بررسی مسائل مهم کشور بررسی 5 موضوع را در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار داد.

به گزارش مهر، بررسی وضعیت کشاورزان و دامداران در شرایط خشکسالی و اصلاح قیمت ها با حضور وزیر جهاد کشاورزی، بررسی وضعیت واردات محصولات کشاورزی با حضور وزیر صنعت، تجارت و جهاد کشاورزی، بررسی وضعیت صنعت با دعوت از وزیر صنعت و معدن و تجارت، بررسی وضعیت واردات کشور با حضور وزیر صنعت و معدن و تجارت و بررسی موضوع امنیت اجتماعی و برخورد با اشرار متعرض جان و ناموس مردم با حضور دادستان کل کشور، فرمانده نیروی انتظامی و وزیر دادگستری 5 موضوعی است که با رای نمایندگان در اولویت کاری مجلس قرار گرفت.

نمایندگان مجلس این پیشنهاد را با 113 رای موافق، 7 رای مخالف و 23 رای ممتنع از 196 نماینده حاضر به تصویب رساندند. 53 نماینده حاضر در مجلس نیز دراین رای گیری شرکت نکردند.

 

کد خبر 140714
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز