همشهری آنلاین: نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی از تذکر جدی یکی از بزرگان نظام به دولت نسبت به تاخیر در معرفی استاندار فارس خبر داد و اعلام کرد استیضاح کنندگان وزیر کشور از وی می خواهند در اسرع وقت نسبت به معرفی فردی توانمند، بومی و متعهد جهت اداره استان اقدام کند.

جعفر قادری نماینده مردم شیراز که آخرین ناطق پیش از دستور مجلس شورای اسلامی بود. گفت: یکی از بزرگان نظام در پاسخ به شکوائیه ائمه جمعه استان و جامعه روحانیت شیراز نسبت به تاخیر در معرفی استاندار و ترس از معرفی شخص غیر واجد شرایط تذکر جدی را به مسئولین ذیربط داده است، مردم شیراز کمال تشکر را از ایشان دارند.

قادری با تاکید بر اینکه دولت و وزارت کشور باید خود به مسائل استان توجه کرده تا نیازی به تذکر بزرگان نباشد اظهار داشت: طراحان استیضاح کننده وزیر کشور با توجه به ورود بزرگان نظام به مسائل استان به وزارت کشور فرصت می دهند در اسرع وقت نسبت به معرفی فرد توانمند، بومی و متعهد جهت اداره استان اقدام کند و اجازه ندهد استان فارس بیش از این به مشکلات ناشی از بلاتکلیفی مبتلا گردد.

وی با تاکید بر اینکه در شان دولت نیست که خود را درگیر عزل و نصب ها در استان کند تصریح کرد: ورود به مسائل استان تله ای است که برخی برای دولت کار گذاشته اند اما قوه مجریه باید با هوشمندی آن را از پیش پای خود بردارد.

 

 

کد خبر 140715
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز