همشهری‌آنلاین: چهارمین رام قطارهای مترو شیراز پس از ترخیص از گمرک بندر عباس به شیراز حمل خواهد شد تا مترو شیراز، مهرماه ۹۳ به صورت استاندارد با ۴ رام به بهره برداری برسد.

مترو

این امر نشان می‌دهد هدف تنها افتتاح مترو شیراز نبوده، بلکه خدمات رسانی خوبی هم برای شهروندان صورت می‌گیرد.

به گزارش تین‌نیوز، طبق اعلام روابط عمومی سازمان قطار شهری شیراز و حومه، سومين رام قطار هاي مترو شيراز پس از ترخيص از گمرك بندر عباس بارگيري و با همكاري پليس راهور استان فارس به سمت شيراز حمل شد و سرانجام با همت كارشناسان و متخصصان سازمان قطار شهري شيراز بر روي ريل قرار گرفت، در حال حاضر نیز پس از اتمام تست‌های مختلف، تست‌های نهایی نیز در حال انجام است.

علاوه بر این رام چهارم نیز پس از ترخیص از بندرعباس به شیراز خواهد رسید و پس از آن مترو شیراز به صورت استاندارد افتتاح خواهد شد.

این در حالی است که برخی استان ها تنها با دو رام و به صورت نمایشی اقدام به افتتاح مترو می کنند در حالی که بدین طریق عملا خدمات رسانی مفیدی برای شهروندان صورت نخواهد گرفت.

خط یک مترو شیراز دارای 21 ایستگاه است که دسترسی شرق به غرب شیراز را میسر می کند. همچنین فاصله هر یک از ایستگاه‌ها نیز 500 متر تا یک کیلومتر است.

از این میان فاز اول خط یک مترو شیراز شامل هشت ایستگاه میدان احسان، دکتر شریعتی، میرزای شیرازی، شاهد، میدان قصر دشت، شهید مطهری، عفیف آباد و نمازی اوایل مهر ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 267033

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha