کانزاس: یک‌زن آمریکایی به‌خاطر پرتاب چای کیسه‌‌ای و بطری چای سبز به خانه همسایه در دادگاه محکوم شد و باید جریمه‌ سنگینی بابت این کار پرداخت کند.

teabag

 این زن که گری‌بوکاتی نام دارد، به مدت 2‌سال هر روز پس از مصرف چای کیسه‌ای یا چای سبز، زباله آنها‌‌ را به خانه همسایه پرتاب می‌کرد. همسایه این خانم پس از اینکه بارها به وی در مورد این کارش تذکر داد و نتیجه‌ای نگرفت، سرانجام چاره کار را در شکایت به دادگاه دید. دادگاه نیز با بررسی موضوع، این زن را به پرداخت جریمه‌ای بسیار سنگین محکوم کرد اما تعهدی که وی به دادگاه داد باعث شد تا جریمه‌اش به 1000دلار کاهش یابد. برخی از اهالی محله این خانم که حتی خانه‌شان 3کیلومتر از خانه او فاصله دارد نیز ادعا کرده‌اند که در حیاط خانه‌شان چای کیسه‌ای مصرف شده دیده‌اند.

مسابقه نشستن زنبور روی بدن

پکن: رقابتی سخت و عجیب بین 2 کشاورز چینی برگزار شد. این دو کشاورز به نام‌های «وانگ دالین» و «کونگ جیانگ» باید در این رقابت با شیرین کردن بدن خود، نخست سعی می‌کردند که زنبورهای عسل را روی بدن خود بنشانند و سپس تا جایی که می‌توانستند زنبورها و البته نیش‌شان را تحمل می‌کردند. در این رقابت آقای وانگ 42ساله با تجربه‌ای که داشت توانست در مدت زمان بسیار کوتاهی نزدیک به 86/26کیلوگرم زنبور عسل را به بدن خود جذب کند. این درحالی بود که آقای جیانگ20ساله‌9/‌22کیلوگرم زنبور را روی بدن خود نشاند. البته آقای وانگ فقط در این زمینه برنده نشد بلکه توانست60دقیقه چنین حالتی را تحمل کند و با به دست آوردن زمان تحمل بیشتر برنده رقابت شود.

اعتیاد به خوردن محتویات افشانه

لندن: یک‌زن انگلیسی به خوردن کف و محتویات دیگر افشانه‌ها اعتیاد پیدا کرده است. این افشانه‌ها برای براق کردن وسایل چوبی یا چرم به‌کار گرفته می‌شوند. اِما‌ونِس26ساله در این باره به خبرنگاران گفت: از وقتی که باردار شدم به خوردن افشانه‌های براق‌کننده وسایل خانه عادت کرده‌ام، به‌طوری که حتی به‌جای صرف ناهار، هر روز مقداری از آنها را روی پارچه‌ای ریخته و می‌خورم. البته اِما تا چندی پیش فقط به بو کردن و گاهی چشیدن افشانه‌های براق‌کننده بسنده می‌کرد اما حالا هر روز مقداری از مواد شیمیایی را می‌خورد. این در حالی است که پزشکان گفته‌اند اگر وی به اعتیاد خوردن محتویات افشانه‌های براق‌کننده ادامه دهد دچار مشکلات جدی دستگاه گوارش خواهد شد. این خانم پیش از این سابقه خوردن مواد شوینده را نیز داشته است.

رنگ‌آمیزی آسفالت خیابان

برلین: چند هنرمند آلمانی در اقدامی عجیب برای خلق یک‌ اثر هنری، آسفالت یکی از تقاطع‌های شلوغ شهر برلین را رنگ‌آمیزی کردند. آنها گالنی از رنگ‌های گوناگون را جلوی دوچرخه خود نصب کرده و هنگام عبور از تقاطع ناگهان آنها را خالی می‌کردند. برای خلق چنین اثری حدود 500لیتر رنگ مصرف شد که حجم عظیمی از آنها را رنگ‌های قرمز، زرد و آبی تشکیل می‌داد. پس از ریخته شدن رنگ‌ها در کف خیابان حدود 2هزار خودرو تا یک‌ساعت بعد از آن از این تقاطع عبور کرده و رنگ‌ها را به‌طور کامل پخش کردند. البته این هنرمندان پس از آن زود ناپدید شدند و کسی از انگیزه آنها خبر ندارد. با وجود این، بسیاری از شهروندان از این حرکت به عنوان از بین بردن زیبایی خیابان یاد کردند.

کد خبر 140656
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز