گروه حوادث: با اجرای طرح تشدید ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی در استان خراسان رضوی، در 24ساعت گذشته 338شرور و گردانندگان 2میهمانی شیطانی دستگیر شدند.

سرهنگ صفوه‌الله محمدی ‌امام‌وردی، جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در 24ساعت گذشته در اجرای مراحل دیگری از طرح تشدید ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی، ماموران انتظامی به سرنخ‌هایی از برگزاری 2میهمانی شیطانی در شهر مشهد، شهرستان طرقبه و شاندیز دست یافتند که پلیس با انجام تحقیقات وسیع، این دو محل را شناسایی کرد و ماموران انتظامی مشهد، طرقبه و شاندیز وارد عمل شدند.

او گفت: تیم‌های عملیاتی پلیس مشهد، به‌صورت نامحسوس محل‌های مورد نظر را تحت کنترل گرفتند و در این اقدام ضربتی، شرکت‌کنندگان در پارتی را دستگیر کردند. اکیپ‌های عملیاتی پلیس امنیت طرقبه و شاندیز نیز با انجام عملیاتی شرکت‌کنندگان در مجلس پارتی را به دام انداختند که در این دو عملیات 24زن و 15مرد دستگیر شده‌اند. جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی همچنین با اعلام اینکه اجرای طرح ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی تشدید می‌شود، گفت: ماموران انتظامی مشهد در اجرای این طرح 95 شرور را که از برهم‌زنندگان نظم عمومی و مزاحمان و خرده‌فروشان موادمخدر و سارقان خیابانی بودند، دستگیر کردند.

او در تشریح اقدامات انجام شده توسط ماموران انتظامی شهرستان طرقبه و شاندیز هم گفت: در اجرای این طرح ‌49نفر از برهم‌زنندگان نظم عمومی که اقدام به شرب خمر، عربده‌کشی و مزاحمت خیابانی کرده بودند، دستگیر شدند. همچنین 21مورد برخورد قانونی با وسایل نقلیه به وجود آورنده آلودگی صوتی و پلمب 12 واحد صنفی متخلف، توقیف 109 دستگاه موتورسیکلت و 59 دستگاه خودروی مزاحم و 175 مورد تذکر به افراد بدحجاب از دیگر اقدامات فرماندهی انتظامی طرقبه و شاندیز است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی از همکاری شهروندان در اجرای طرح ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی تشکر کرد و اظهار داشت: نتایج اجرای طرح تشدید ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی را به‌طور مستمر به اطلاع شهروندان خواهیم رساند و این طرح در روزهای آتی با محوریت برخورد قانونی و قاطعانه با بدحجابی، بدپوششی، آلودگی صوتی، استفاده‌کنندگان از ماهواره، مزاحمان، سارقان خیابانی و خرده‌فروشان موادمخدر ادامه خواهد یافت.

کد خبر 139677

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز