جمعه ۳۱ تیر ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۴
۰ نفر

گروه حوادث: مرد شیطان صفت بعد از ربودن دختر جوان یک شب تمام او را در بیابان به اسارت گرفت تا نقشه شوم خود را عملی کند.

متهم

با دستگیری این مرد راز باندی که در پوشش مسافرکشی، دست به سرقت از زنان و دختران می‌زدند فاش شد. غروب یکی از روزهای خردادماه، زمانی که دختر 22‌ساله‌ای به نام سحر از خانه‌شان در بندرعباس خارج شده بود تا به دیدن دوستانش برود، به‌عنوان مسافر سوار یک خودروی سواری شد و پس از آن دیگر کسی او را ندید.

آن شب وقتی سحر به خانه بازنگشت، پدر و مادرش که نگران او شده بودند، همه جا را به‌دنبال وی گشتند اما اثری از دخترشان پیدا نکردند. آنها با دوستان دخترشان هم تماس گرفتند و وقتی شنیدند که سحر در سر قرار با آنها حاضر نشده، شکی برایشان باقی نماند که اتفاق شومی برای دخترشان افتاده است. به همین دلیل ماجرا را به پلیس اطلاع دادند و از همان زمان جست‌وجو برای یافتن ردی از دختر گمشده شروع شد. صبح روز بعد، خانواده سحر او را در نزدیکی محل زندگی‌شان در حالی که با ضربات چاقو مجروح شده بود و نای حرف زدن نداشت پیدا کردند و بلافاصله وی را به بیمارستان انتقال دادند.

نقشه شوم

دختر جوان بعد از درمان اولیه مقابل ماموران پلیس قرار گرفت تا آنچه را که برایش اتفاق افتاده بود توضیح دهد. او گفت: روز حادثه وقتی کنار خیابان ایستاده بودم تا به دیدن دوستانم بروم، خودروی پرایدی که یک سرنشین داشت مقابلم توقف کرد. من هم به تصور اینکه راننده آن مسافرکش عادی است، سوار ماشین شدم و به سمت یکی از میدان‌های شهر به راه افتادیم. بعد از طی مسیری، راننده شیشه‌های دودی ماشین را بالا کشید و کولر را روشن کرد.

من هم مشغول نوشتن پیامک برای دوستانم شدم که متوجه شدم او با تغییر مسیر وارد یک خیابان فرعی شد. وقتی به راننده اعتراض کردم، او تیغه چاقوی بلندی را که همراه داشت نشانم داد و گفت که اگر حرف بزنم، مرا خواهد کشت. سپس با سرعت زیاد به طرف بیابان‌های خارج شهر به راه افتاد. در بین راه هر چه به او التماس کردم که پول‌ها و طلاهایم را بگیرد و کاری به من نداشته باشد، قبول نکرد.

هر قدر هم تلاش کردم که در ماشین را باز کنم و به بیرون بپرم، موفق نشدم. چند دقیقه بعد در حالی که هوا کمی تاریک شده بود، ماشین در بیابانی خلوت توقف کرد و مرد جوان با تهدید خواست که پیاده شوم. وقتی در برابر خواسته‌‌اش مقاومت کردم، او با چاقو مجروحم کرد و سپس به زور مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. مرد جوان آن شب مرا در بیابان در داخل ماشینش حبس کرد تا نقشه شومش را عملی کند و صبح روز بعد، در حالی که به‌شدت مجروح و بی‌حال شده بودم، مرا به یکی از خیابان‌های خلوت شهر برد و آنجا رهایم کرد.

در تعقیب متهم

از آنجا که دختر جوان توانسته بود مشخصات و شماره پلاک خودروی مرد شیطان صفت را به خاطر بسپارد، تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهم شروع شد. ماموران در بررسی‌های انجام شده موفق شدند راننده این خودرو را شناسایی کنند و وقتی معلوم شد مشخصات او با مشخصاتی که شاکی در اختیار پلیس قرارداده بود یکی است، دستور بازداشت وی صادر شد.

ماموران پیش از دستگیری این مرد، او را زیر نظر گرفتند و در بررسی‌های نامحسوس متوجه ارتباط او با چند مجرم سابقه دار شدند. از سوی دیگر بررسی‌ها نشان می‌داد که خودروی متهم شباهت زیادی به‌خودرویی دارد که طی هفته‌های اخیر چند سرقت به وسیله آن صورت گرفته است.

با این اطلاعات، ماموران راننده جوان را دستگیر کردند و در بازجویی از او متوجه شدند که وی عضو باند 10‌نفره‌ای است که بعد از سوار‌کردن مسافران به‌خودروی خود، دست به سرقت از آنها می‌زنند. سرهنگ قطب زاده، رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان، در تشریح این خبر گفت: با دستگیری متهم اصلی پرونده، او اعتراف کرد که تا‌کنون با همدستی دوستانش از 4‌زن و دختر که به‌عنوان مسافر سوار خودروی آنها شده بودند، زورگیری کرده و ماموران در ادامه موفق شدند 7‌نفر از همدستان او را هم دستگیر کنند.

وی افزود: با شناسایی متهم اصلی پرونده از سوی دختر جوان، متهم به ربودن و آزار و اذیت وی اعتراف کرد و در حال حاضر این مرد و همدستانش با قرار قانونی در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات تکمیلی درخصوص این پرونده ادامه دارد.

کد خبر 140929

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز