ماساچوست: دندان‌مصنوعی یک‌مرد آمریکایی که چندی پیش ناپدید شده بود در 160 کیلومتری محل زندگی وی پیدا شد.

false teeth

 ماجرا از این قرار است که گردبادهای چند وقت اخیر آمریکا باعث شده بود تا دندان‌مصنوعی این مرد به پرواز در آید و بعد از طی مسافت طولانی به زمین سقوط کند. گویا این مرد دندان‌مصنوعی خود را به دندانپزشکی که مطبش فاصله چندانی با ساحل دریا ندارد برای جرم‌گیری سپرده ولی توفان و گردباد آن‌را از کنار پنجره مطب به هوا برده بود. مسئله‌ جالب دیگری که در پرواز این دندان‌مصنوعی رخ داده این است که با وجود طی مسافت طولانی هیچگونه آسیبی ندیده است. دندانپزشک پس از پیدا کردن دندان‌مصنوعی گم‌شده فقط به خبرگزاری‌ها گفت: قدرت طبیعت باورنکردنی است.

بازگرداندن کتاب به‌کتابخانه پس از 122سال

کانبرا: مسئولان کتابخانه‌ای در استرالیا از بازگرداندن یک‌کتاب پس از 122سال خبر دادند. این کتاب که چاپ نخست کتابی به‌نام «گیاهان حشره‌خوار» اثر چارلز داروین است، پس از 122سال به کتابخانه دانشکده هنرهای «کامدن» این کشور بازگردانده شد. به‌همین خاطر مسئولان کتابخانه جریمه‌ای در حدود 37‌هزار دلار برای دیرکرد بازگرداندن آن در نظر گرفته‌اند که در نوع خود بی‌سابقه است. این کتاب در سال 1889میلادی توسط یکی از اعضای کتابخانه یادشده به امانت گرفته شد و پس از آن دیگر بازگردانده نشد. کتاب گیاهان حشره‌خوار در50 سال گذشته در اختیار یک مجموعه‌دار سالخورده قرار داشته که در نهایت توسط وی به کتابخانه بازگردانده شد. با وجود این، هویت کسی که برای نخستین‌بار این کتاب را از کتابخانه به امانت گرفته بود، هنوز مشخص نیست.

گران‌قیمت‌ترین قابلمه جهان

پکن: چینی‌ها ظرفی را ساخته‌اند که در حال حاضر گران‌قیمت‌ترین قابلمه جهان محسوب می‌شود. این قابلمه که قرار است در یک‌حراجی با قیمت پایه 380هزار پوند به‌فروش برسد از یک‌جفت دستگیره و درپوش طلا و 13تکه الماس ساخته شده است. این قابلمه از آلیاژی تهیه شده که وزن بسیار سبکی دارد. شرکت تولیدکننده این قابلمه گران‌قیمت اعلام کرده است که تاکنون یک‌فوتبالیست بسیار مشهور قصد خرید آن‌را داشته اما اسمی از وی نبرده است. همچنین مدیر این شرکت گفته است که برای فردی که این قابلمه را خریداری کند خدمات و جوایز ویژه‌ای در نظر گرفته است. البته این مدیر تاکنون از اینکه چه هدفی از تولید قابلمه یاد‌شده دنبال می‌کرده صحبتی نکرده است.

سال‌ها دور از حمام

پکن: یک مرد 65‌ساله هندی بیش از 37‌سال است که به حمام نرفته و اعضای خانواده‌اش از بودن در کنار او احساس ناراحتی می‌کنند. علاوه بر این، وی حتی از کوتاه‌کردن موهایش هم خودداری می‌کند و به‌همین خاطر بلندی آنها به 2متر می‌رسد. این مرد به رسانه‌ها گفت: از وقتی که ازدواج کردم دیگر به حمام نرفتم، به‌طوری که همسایه‌ها، دوستان، آشنایان و اعضای خانواده‌ام از این که بدنم بوی بدی می‌دهد از من فراری هستند. وی ادامه داد: در گرمای 47‌درجه سانتی‌گراد گاوهایم را برای چرا به مراتع می‌برم و از اینکه در هوای گرم حمام آفتاب می‌گیرم بسیار خوشحالم زیرا دیگر نیازی به حمام رفتن ندارم. همسر این مرد نیز گفت: یکبار من و فرزندانم تصمیم گرفتیم که او را به حمام ببریم اما وی فرار کرد و به‌شدت از دست ما عصبانی شد.

کد خبر 138493

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز