توکیو: برنامه‌نویسان ژاپنی موفق به طراحی نوعی بازی تنیس روی میز شده‌اند که در آن هیچ خبری از میز، توپ و حتی رقیب نیست.

hyper pingpong

در بازی «هایپر پینگ‌پنگ» نوعی راکت با حسگرهای حرکتی و یک گوینده داخلی وجود دارد که بازیکن را مجبور به بازی با صدای ضربه توپ و برخورد آن با میز مجازی می‌کند. در این بازی بازیکنان می‌توانند با فشار دکمه‌ای روی راکت به توپ ضربه زده و اگر زمان‌بندیشان درست باشد، با زدن یک ضربه قوی، ‌بازی را به سود خود پایان دهند. راکتی که توسط یک‌شرکت تولیدکننده اسباب‌بازی ساخته شده، 2 سبک دارد: سبک ریتمی برای تازه‌کارها و سبک رالی که از تنظیمات آسان تا سخت، بسته به سرعت دلخواه بازی، برخوردار است. این اسباب‌بازی قرار است در ماه اکتبر با قیمت 25‌دلار در ژاپن به بازار عرضه شود.

درمان گربه به وسیله آب‌درمانی

لندن: گربه‌ای که در یک سانحه رانندگی معلول شده بود موفق شد بار دیگر با آب‌درمانی و شنا کردن راه برود. ورونیکا صاحب این گربه دراین‌باره به رسانه‌ها گفت: گربه خاکستری «ماگ» را پس از وقوع سانحه‌ رانندگی نزد دامپزشک بردم و او به من توصیه کرد که آب درمانی می‌تواند آن‌را بهبود بخشد، با اینکه می‌دانستم گربه‌ها از آب متنفر هستند، اما تنها راه‌حل این مشکل شنا‌کردن و آب درمانی بود. به همین دلیل، یک استخر تهیه کردم و «ماگ» یک‌ساله را با کمک یک تخته شناور در آن انداختم. صاحب 62‌ساله این گربه دراین‌باره عنوان کرد: 10‌هفته «ماگ» را در کلاس‌های آموزش شنا تعلیم دادیم و مربی او30‌پوند برای هر جلسه دریافت کرد، ماگ درحال حاضر می‌تواند راه برود اما تا بهبودی کامل کمی فاصله دارد.

سفر 40کیلومتری کودک نوپا

لندن: ‌کودک نوپای 2ساله به‌تنهایی مسافت بین ولز و انگلیس را پیمود. ماجرا از این قرار است که این پسربچه در ایستگاه اتوبوس به‌‌خاطر غفلت والدینش از آنها جدا می‌شود و با اینکه خیلی نمی‌توانست روی پاهای خودش بایستد سوار اتوبوس می‌شود و در کنار 2 نوجوان دیگر روی صندلی اتوبوس می‌نشیند. وی که فقط یک‌لباس ساده و پوشک به تن داشت مسافت 40کیلومتری بین ولز و انگلیس را بدون اینکه گریه و سر وصدایی کند با اتوبوس طی می‌کند. راننده اتوبوس در این باره به خبرنگاران گفت: من در تمام این 52دقیقه که این کودک در اتوبوس بود به هیچ‌وجه شک نکردم که وی تنهاست و والدینش او را همراهی نمی‌کنند ولی پس‌از اینکه همه مسافران در مقصد از اتوبوس خارج شدند فهمیدم که او به‌تنهایی سوار اتوبوس شده است.

حمله سایبری توسط جوان 19‌ساله

نیویورک: جوان انگلیسی متهم است که حملات سایبری به سنای آمریکا، سازمان جاسوسی CIA و شرکت سونی را از اتاق خواب خود هدایت و رهبری می‌کرده است. رایان‌کلیری 19‌ساله توسط FBI و اسکاتلند‌یارد در خانه‌اش در انگلستان بازداشت شد. رایان در صورت اثبات جرمش با عنوان در دست داشتن رهبری حمله سایبری به CIA و سنا، ممکن است برای 60‌سال به زندان برود.مادر این جوان اعلام کرده که فرزندش به بیماری روانی انزواطلبی و ترس از اماکن شلوغ مبتلا بوده و طی 4‌سال گذشته از خانه خارج نشده است. البته بعید است که قاضی پرونده استدلال‌های مادر این هکر را بپذیرد و احتمالاً به تحمل حبس محکوم خواهد شد.

کد خبر 138638

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز