دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۵
۰ نفر

نیویورک: ‌مادری پس از عمل جراحی تومور مغزی فراموش کرد که صاحب 2 دختر خردسال است. پزشکان چندی پیش خانم والر 34ساله را از وجود یک‌تومور خوش‌خیم در سرش آگاه کردند و به‌همین خاطر وی تحت عمل جراحی قرارگرفت.

Karan Waller

جراحی خانم والر با موفقیت پیش رفت اما وی پس از به ‌هوش آمدن به‌ هیچ‌وجه به‌یاد نمی‌آورد که مادر 2 دختربچه است.

این در حالی است که وی پس از به‌هوش آمدن، شوهر 35ساله خود را بلافاصله شناخت اما وقتی نزدیکانش گفتند که 2 دختر کوچکش منتظر دیدن او هستند، متعجب شد و گفت که هیچ خاطره‌ای از اینکه فرزندی را به دنیا آورده باشد، در ذهنش وجود ندارد. پزشکان از بروز چنین اتفاقی بسیار نگران هستند.

نجات معجزه‌آسای پسربچه 3ساله

پکن: پسر بچه چینی پس از سقوط از طبقه هشتم یک‌برج به‌طرز معجزه‌آسایی نجات پیدا کرد. وانگ ژو‌ 3ساله که در حال بازی در بالکن خانه در طبقه هشتم برج بود، ناگهان از میان نرده‌های حفاظ بالکن عبور کرد و به پایین پرت شد. سپس به سمت چپ ساختمان منحرف شد و پشت دستگاه تهویه مطبوع کولرگازی طبقه پایین گیر کرد. جیغ و فریادهای وانگ باعث آگاهی همسایه‌ها و تماس آنها با آتش‌نشانی می‌شود. با وجود این، وقتی همسایه‌ها متوجه می‌شوند که چیزی تا لغزش و افتادن وانگ باقی نمانده خودشان دست به‌کار می‌شوند و با سختی تمام وی را نجات می‌دهند. گفته می‌شود واحد طبقه‌هفتم جزء معدود واحدهایی در این برج است که دستگاه تهویه مطبوعش به دیواره کناری بالکن نصب شده است.

رکورد دوچرخه‌سواری در دامنه کوه

وین: یک‌دوچرخه‌سوار اتریشی موفق شد با دوچرخه‌سواری روی دامنه لغزنده کوه‌آتشفشانی در نیکاراگوئه نام خود را در کتاب‌های گینس ثبت کند. مارکوس استوک‌هارتلِد برای این منظور، روی خاکسترهای یخ‌زده دامنه کوه آتشفشانی با سرعت بیش از 165کیلومتر در ساعت دوچرخه‌سواری کرد و رکورد جدیدی از این بابت به ثبت رساند. وی برای این کار فقط یک‌دست لباس بسیار نازک دوچرخه‌سواری به تن داشت و از یک‌کلاه ایمنی استفاده ‌کرد. این در حالی است که به گفته کارشناسان چنانچه وی با این لباس نازک در طول دوچرخه‌‌سواری به زمین می‌خورد صدمات جدی می‌دید. طول دامنه این کوه آتشفشانی 2388متر است. آخرین باری که آتشفشان کوه سِررو فعال شد، به سال 1999میلادی برمی‌گردد.

در آغوش گرفتن پدر به‌مدت 24ساعت

فلوریدا: یک‌هنرمند آمریکایی به مناسبت روز پدر، پدرش را به‌مدت 24ساعت در آغوش گرفت. برایان آلن فلدمن برای اینکه نشان دهد چقدر به پدرش علاقه‌مند است وی را روی رینگ‌بوکس یک‌باشگاه ورزشی در این مدت زمان طولانی به آغوش گرفت. البته برایان برای آغوش گرفتن پدر در این مکان از پیش برنامه‌ریزی کرده بود و بسیاری از شهروندان نیز برای دیدن این صحنه طولانی به باشگاه ورزشی موردنظر رفته بودند. برایان از نیمه‌شب روز یکشنبه پدرش ادوارد را در آغوش گرفت و یک‌شبانه‌روز بعد به آن پایان داد. وی در این باره به خبرنگاران گفت: من برای ایجاد تغییری در ابراز تشکر از پدرم دست به چنین کاری زدم و پدرم نیز با کار من موافق بود. گفتنی است در آمریکا سومین یکشنبه ماه ژوئن هرسال، به عنوان روز پدر نامگذاری شده است.

کد خبر 138194

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز