مسکو: یک زن روسی در مراسم تدفین خود ناگهان زنده شد.

died

براساس گزارش رسانه‌های رسمی روسیه، این زن 49‌ساله که در‌پی شوک ناشی از برخاستن از خواب، سکته کرده بود حین برگزاری مراسم تدفینش به یکباره زنده شد و حاضران را شگفت‌زده کرد. همسر 51 ساله این زن که از زنده‌شدن دوباره زنش خوشحال شده بود، در این باره به رسانه‌ها گفت: در حال آماده شدن برای به خاکسپاری همسرم بودیم که ناگهان تابوت تکان شدیدی خورد و همسرم بلند شد و پس از آنکه خود را داخل تابوت دید به‌شدت جیغ کشید. این مرد در ادامه خاطرنشان کرد: پس از آن وی را به نزدیک‌ترین بیمارستان منتقل کردیم. البته متاسفانه او فقط 12دقیقه زنده‌ ماند و در نهایت درگذشت. هنوز علت مرگ این خانم مشخص نشده است.

150ساچمه در بدن یک‌مرد

لندن: یک‌مرد 33ساله انگلیسی با اینکه150ساچمه به بدنش اصابت کرده اما هم‌اکنون زنده است. آقای جو کلارک 4سال پیش، جلوی خانه خود ناگهان با شلیک همزمان تفنگ‌‌های ساچمه‌ای 2مرد مواجه شد. گویا این افراد که از آشنایان کلارک هستند به‌خاطر کینه داشتن از ازدواج وی با همسرش دست به چنین کاری زده بودند. وی پس از این به‌شدت آسیب می‌بیند اما پزشکان در بیمارستان موفق نمی‌شوند همه ساچمه‌ها را از بدن وی خارج کنند زیرا برخی از آنها در عضوهای حیاتی وی جا خوش کرده‌اند. آخرین عکسبرداری از بدن این مرد نشان می‌دهد که هنوز تعداد زیادی ساچمه‌ در بدنش وجود دارد. کلارک در این باره می‌گوید: احساس ناامید‌کننده‌ای به ادامه زندگی دارم زیرا پزشکان گفته‌اند دست‌کم 25سال کمتر از پیش زنده می‌مانم.

دانش‌آموزان عروسکی

لندن: پلیس انگلستان در پی درخواست بسیاری از والدین دانش‌آموزان یک‌منطقه‌ دست به ابتکار جالبی زده‌است. در این ابتکار، دانش‌آموزان عروسکی در خیابان نصب شده‌اند تا راننده‌ها با دیدن آنها سرعت خود را کاهش دهند. این عروسک‌ها قدی درحدود 90سانتیمتر داشته و لباس دانش‌آموزی به تن دارند. به گفته یکی از مسئولان اجرای این طرح، به‌جای هزینه نصب دوربین‌های گرانقیمت و کنترل سرعت خودروها، این روش با هزینه بسیار کمتر تاکنون موفقیت چشمگیری داشته است. البته بسیاری از راننده‌ها می‌گویند هنگام شب که این عروسک‌ها را دیده‌اند، انگار با یک‌چیز عجیب روبه‌رو شده و ناگهان مجبور به ترمز شدید شده‌اند. گفتنی است طی چند ماه اخیر در این منطقه خودروهای زیادی با دانش‌آموزان به‌خاطر داشتن سرعت بالا تصادف کرده‌اند.

رشد مو در یک‌طرف صورت

پکن: یک پسر 8ساله چینی به نوعی بیماری مبتلاست که باعث می‌شود تا موهایی در یک طرف صورتش رشد کند. این پسر که آن‌گی نام دارد از زمان تولد با مشکل رویش موهای زائد در یک‌طرف صورت مواجه بوده اما هر چه بزرگ‌تر می‌شود رشد موهایش هم زیادتر می‌شود. پزشکان چینی تلاش فراوانی برای بهبودی و درمان این پسربچه 8ساله به خرج داده‌اند اما تاکنون نتیجه خاصی نگرفته‌اند. یکبار حتی جراحان برای بهبودی وی از جراحی پلاستیک نیز استفاده کردند. سرانجام گروه پزشکان به این نتیجه رسیده‌اند که تا پیش از یافتن راه‌حل عملی، یک‌روانشناس برای کمک به این کودک جلسات روان‌درمانی ترتیب بدهد. تا پیش از این جلسات روان‌درمانی، کودک یاد‌شده در شرایط مساعد روانی قرار نداشت.

کد خبر 138744

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز