جمعه ۲۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۷
۰ نفر

لندن: اسلحه آلکاپن گانگستر معروف آمریکایی در یک‌حراجی با قیمت 100هزار دلار به فروش می‌رسد

al capone

این اسلحه قدیمی یکی از خوش‌دست‌ترین و دقیق‌ترین کلت‌های دهه 40میلادی به‌حساب می‌آید. گفته می‌شود که آلکاپن با این اسلحه حدود 7نفر را در یک‌روز به قتل رسانده است. این اسحله گران‌قیمت در سال 1929میلادی تولید شده و به گفته فردی که هم‌اکنون آن را در اختیار دارد، نامه‌ای را در سال 1976میلادی از خواهر آلکاپن دریافت کرده که نشان می‌دهد وی اسلحه‌ ویژه‌اش را طی توافقی به برادرش اهدا کرده است. آلکاپن در سال ١٨٩٩میلادی در نیویورک متولد و با کشتن بسیاری به یک‌گانگستر معروف آن زمان تبدیل شد. وی درسال 1947میلادی در اثر بیماری مرد.

فارغ‌التحصیلی در سن 99سالگی

اورگان: یک‌مرد آمریکایی که 79سال پیش دانشگاه را ترک کرده بود در سن 99‌سالگی موفق شد مدرک خود را دریافت کند و فارغ‌التحصیل شود. لئو‌پلاس در سال 1932میلادی در حالی که فقط یک‌ترم تا فارغ‌التحصیلی‌اش باقی مانده بود دانشگاه را ترک کرد. در آن زمان به پیشنهاد یکی از دوستانش و پس از ترک دانشگاه مشغول به کاری شد که ماهانه 150دلار دستمزد می‌گرفت. به گفته لئو اگر وی با مدرک لیسانس از دانشگاه فارغ‌التحصیل می‌شد و به عنوان معلم کار می‌کرد به احتمال زیاد دستمزدش از 80 دلار فراتر نمی‌رفت. اما این مرد در نهایت پس از 79 سال، از ترک تحصیل‌‌اش پشیمان شد و با تحصیل مجدد موفق به دریافت مدرک لیسانس خود شد.

جاسازی عجیب یک‌خودرو

آستانه: پلیس قزاقستان پس از توقف یک‌ون سفید رنگ و بازرسی آن، در عین ناباوری با یک‌خودروی سواری جاسازی شده در آن روبه‌رو شد. پلیس که به حرکت نامتعادل این ون در بزرگراه مشکوک شده بود، دستور توقف آن‌را داد اما هرگز فکر نمی‌کرد که در قسمت عقب این ون یک‌خودرو به‌طرز عجیبی جاسازی شده باشد. با پیگیری‌های پلیس مشخص شد که مالک خودروی موردنظر فقط به‌خاطر هزینه زیاد اجاره تریلر برای جابه‌جایی خودرو دست به چنین کاری زده‌‌ است. اما قضیه وقتی جالب‌تر شد که پلیس متوجه شد مالک خودرو و راننده ون برای جاسازی خودرو از هیچ نیروی کمکی دیگری استفاده نکرده‌ و خودشان ‌آن‌را بلند کرده و در عقب ون جا داده‌اند. پلیس پس از آگاهی از موضوع دستور توقیف خودروی جاسازی شده را داد.

نجات گوسفند بازیگوش

لندن: آتش‌نشانان انگلیسی طی عملیاتی سخت توانستند جان گوسفندی را که بالای پشت‌بام یک‌خانه رفته بود نجات دهند. اهالی این خانه زمانی که با شنیدن صدا از بالای خانه متوجه شدند این گوسفند روی شیروانی پشت‌بام خانه‌شان رفته است برای نجاتش دست به‌کار شدند. البته گویا نجات این گوسفند فقط برای اهالی خانه سخت نبوده زیرا آتش‌نشانان هم پس از مراجعه به محل در ‌عملیاتی که40 دقیقه به طول انجامید توانستند گوسفند را نجات دهند. به گزارش خبرگزاری‌ها این گوسفند بازیگوش در تمام طول عملیات از دست آتش‌نشانان فرار می‌کرده و بارها در معرض سُر خوردن از روی شیروانی قرار گرفته است. سرانجام گوسفند یاد‌شده با سقوط از روی شیروانی به آغوش یکی از آتش‌نشانان افتاده است.

کد خبر 137828

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز