اتاوا: رسانه‌های محلی کانادا از مرگ 2کانادایی در یک حادثه عجیب و در برخورد با یک خرس پرنده خبر دادند.

bear crashed

سخنگوی پلیس در این‌باره به رسانه‌ها گفت: به نظر می‌رسد که یک خودرو با این خرس سیاه 200کیلویی به‌شدت برخورد و آن‌را درست به سمت شیشه جلویی خودرویی که از مقابل می‌آمده، پرتاب کرده است. خرس با راننده 25ساله و مرد 40ساله‌ای که سوار بر این خودرو بودند، برخورد می‌کند و از پنجره پشتی به بیرون پرتاب می‌شود. 2 سرنشین خودرو نیز همراه خرس از شیشه عقب به بیرون پرتاب می‌شوند. این حادثه هنگام شب و در یک منطقه روستایی حدود 25 مایلی شمال اتاوا رخ داده است. پرتاب این خرس سنگین باعث شده تا رسانه‌ها به آن لقب خرس پرنده بدهند.

اعتراف به قتل پس از 65سال

آمستردام: معمای قتلی که مدت‌ها پیش انجام شده بود سرانجام با نامه یک‌پیرزن حل شد. در سال 1946‌قتل فلیکس‌گولج، مدیر یک شرکت ساختمان‌سازی که فردی با نفوذ در سیاست هلند هم به‌شمار می رفت خبرساز شده بود و تلاش پلیس برای یافتن قاتل به‌جایی نرسید. اما فرماندار شهر لیدن اعلام کرد نامه‌ای از زنی به نام آتی ریدر ویسر96ساله دریافت کرده که وی در آن به ارتکاب این قتل اعتراف کرده است و گفته چون تصور می‌کرده گولج با نازی‌ها همکاری داشته او را به قتل رسانده است. اسناد موجود و گفته‌های این پیرزن نشان می‌دهد که وی همان قاتل فراری است. پلیس در هیچ مرحله‌ای از تحقیقاتش به این پیرزن شک نکرده بود. قاتل پس از ارسال نامه با 2 نوه‌ مقتول نیز دیدار کرده و برای آنها شرح داده که چرا دست به این کار زده است.

درخت ترسناک

لندن: یک‌کارشناس محیط‌زیست درختی را کشف کرده است که بسیاری معتقدند یکی از زشت‌ترین و ترسناک‌ترین درخت‌های جهان است. این درخت کهنسال که 24متر ارتفاع دارد و از گونه درختان راش به‌حساب می‌آید، دارای حفره‌هایی است که ظاهرش را شبیه به یک‌انسان با چشم‌ها، دهان، دندان‌ها و دست‌های بسیار ترسناکی می‌کند. حتی سبزه‌های بیرون آمده از داخل حفره دهانی‌شکل این درخت نیز به‌گونه‌ای است که گویا زبان درازش را بیرون آورده است. برخی نیز معتقدند در هوای بارانی به نظر می‌رسد آب از دهان این درخت سرازیر شده و اشک از چشم‌هایش جاری می‌شود. درخت ترسناک با اینکه این روزها توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب کرده اما بسیاری از والدین ترجیح می‌دهند کودکشان آن‌را نبیند.

سوسمار‌ها در خانه

لندن: ماموران پلیس انگلیس در حین گشتزنی، 4سوسمار را در اتاق‌خواب یک خانه‌ در حومه شهر کشف کردند. افسران پلیس این سوسمارها را در خانه نیمه‌خالی پیدا کردند و از مشاهده آنها بسیار شوکه شدند. یکی از این سوسمارها که حدود یک‌ونیم متر طول داشت و از نظر جسمی در شرایط بسیار بدی بود به مرکز مراقبت از حیوانات منتقل شد.3 سوسمار دیگر نیز شرایط جسمی خوبی ندارند. سوسمارها که به نظر می‌رسد از آفریقای غربی وارد این کشور شده بودند، در وضعیت نامطلوبی در داخل مخزن‌های نامناسبی نگهداری می‌شدند. مدیر مرکز نگهداری از حیوانات پس از پذیرش این سوسمارها، تاکید کرد که صاحب این حیوانات، بدون مجوز آنها را نگهداری می‌کرده است و طبق قانون جریمه خواهد شد.

کد خبر 137261

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز