چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر 25 خرداد تا ساعت 12 شب روز جمعه در محورهای کرج – چالوس، هراز – فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

پلیس راهور

به گزارش واحد مرکزی خبر، رئیس پلیس راه استان تهران - البرز به تعطیلات 2 روزه پایان هفته اشاره کرد و گفت: به منظور تامین نظم و امنیت در جاده‌ها در روزهای پایانی هفته، از امروز همچنین تردد وسایل نقلیه از ساعت 18 تا ساعت 24 از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است و تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 20 و 30 دقیقه تا ساعت 12 شب از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ همایون شریفی افزود: تردد کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی نیز از ساعت 12 الی 24 روز چهارشنبه 25 خرداد ماه و از ساعت 6 الی 24 روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ 26 و 27 خرداد ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

وی اضافه کرد: در محور تهران به قائم شهر و بالعکس نیز تردد تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 ظهر الی 24 امروز و از ساعت 6 صبح الی 12 شب روزهای پنجشنبه و جمعه 26 و 27 خردادماه ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان تهران - البرز گفت: در روزهای پایانی تعطیلات مانند گذشته تردد وسایل نقلیه از ساعت 13 الی 24 روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 15 و 30 دقیقه تا ساعت 12 شب همین روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه است.

براساس این گزارش، تردد انوع تریلر و کامیون از محورهای کرج - چالوس و هرازکماکان ممنوع است.

همچنین معاون عملیات پلیس راه کشور از تردد نوبتی وسایل نقلیه در جاده چالوس - کرج تا یازدهم تیرماه خبر داد.

سرهنگ پرویز سیاح البرزی گفت: به علت تعمیر روکش آسفالت در جاده چالوس ـ کرج تردد نوبتی انجام می‌شود.

وی افزود: این طرح تنها در روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه از ساعت 8 تا 17 و چهارشنبه از ساعت 8 تا 13 برای وسایل نقلیه به صورت نوبتی اجرا می‌شود.

کد خبر 137741
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز