همشهری آنلاین: دبیرکل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی گفت: حوادث فتنه 88 و تلاش‌های نابخردانه و خودخواهانه فتنه‌گران، طرح‌های پنهان و آشکار دشمنان خارجی و تبلیغات و تلاش‌های گسترده آنها شهد حضور گسترده و پرشمار مردم را به کام آنها تلخ کرد.

روح الامینی

عبد‌الحسین روح‌الامینی دبیر‌کل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، انتخابات یکی از مهمترین جلوه‌های شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بوده است، اظهارداشت: به طور متوسط هر سال در کشور یک انتخابات وجود داشته که در مقاطع گوناگون حیات سیاسی کشور پس از پیروزی انقلاب در سرنوشت کشور نقش مهمی داشته است.

وی بر همین اساس خالق اصلی حماسه‌ها را در همه ادوار عموم مردم کشور ‌دانست که با شرکت و حضور خود در انتخابات صرف نظر از اینکه به چه کسانی رأی می‌دهند، استقلال کشور را تضمین کرده‌اند.

دبیر‌کل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی انتخابات 22 خرداد 1388 و حضور 40 میلیونی مردم را یکی از نقاط اوج کشور دانست و یادآورشد: ملت ایران فارغ از تفاوت، اختلاف سلیقه‌ و نگرش‌ها در انتخابات شرکت کرده و نسبت به دموکراسی‌های مطرح جهان بالاترین درصد حضور را داشتند.

وی اضافه‌کرد: گرچه حوادث فتنه 88 و تلاش‌های نابخردانه و خودخواهانه فتنه‌گران، طرح‌های پنهان و آشکار دشمنان خارجی و تبلیغات و تلاش‌های گسترده آنها شهد حضور گسترده و پرشمار مردم را به کام آنها تلخ کرد اما آحاد ملت در رویدادهای دوسال گذشته نشان دادند که عهد اخوت با هیچ جریانی نبسته‌اند.

روح‌الامینی با تأکید بر اینکه ملت ایران تداوم انقلاب و راه پرفروغ امام(ره) و رهبری، تحقق آرزوها و آمال شهیدان انقلاب، عزت و آبادانی کشور را مد نظر دارند، گفت: مردم جسارت‌ها، بی‌حرمتی‌ها، خودخواهی‌ها و غفلت‌های دشمن شادکن و کینه‌های قبیله‌ای داخلی و خارجی را برنمی‌تابند.

وی در خاتمه خاطر‌نشان‌کرد: همچون همیشه تاریخ پس از انقلاب، درس بزرگ و فراموش‌نشدنی حوادث دو سال گذشته، همراهی مردم و مقام معظم رهبری در جهت پیشرفت و تعالی کشور و حرکت به سوی تحقق اهداف عالیه انقلاب است.

لازم به یادآوری است محسن روح الامینی فرزند عبدالحسین روح الامینی در حوادث پس از انتخابات سال 88 در کهریزک به شهادت رسید.

 

کد خبر 137419
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز