چهارشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۶
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: پس از ۱۷ سال مارادونا به استفاده از موادنیروزا در مقدماتی جام جهانی ۱۹۹۴ اعتراف کرد.

به گزارش ایسنا، دیگو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین افشا کرد بازیکنان تیم ملی فوتبال آرژانتین در مقدماتی جام جهانی 1994 در بازی مقابل با استرالیا از مواد نیروزا استفاده کردند.

این در حالی است که پس از مثبت شدن آزمایش دوپینگ مارادونا و محرومیتش از حضور در ادامه رقابت‌های جام جهانی 94، بسیاری دلیل این محرومیت را اظهارنظرهای ضد امریکایی کاپیتان آرژانتین عنوان کردند.

مارادونا افزود: بازیکنان تیم ملی فوتبال آرژانتین از "قهوه زودجوش" استفاده کردند که به بازیکنان در دویدن کمک می‌کرد و خولیو گراندونا نایب رییس سابق فیفا در جریان این کار بود.

مارادونا که اختلاف شدیدی با خولیو گراندونا رییس کنونی فدراسیون فوتبال آرژانتین دارد، تاکید کرد: حاضرم برای اثبات سخنان خود در دادگاه حاضر شده و شهادت دهم.

اسطوره فوتبال آرژانتین ادامه داد: اسم کسی را که با او نشسته بودم و از «قهوه زودجوش» استفاده کردیم، خواهم گفت. خواهم گفت که چرا قبل از بازی با استرالیا هیچ گونه آزمایشی از ما گرفته نشد. این در حالی بود که در مسابقات قبلی این آزمایش انجام می‌شد.

مارادونا تاکید کرد به دنبال سخنان گراندونا در رابطه با این که او همچنان از مواد مخدر استفاده می‌کند، به دادگاه خواهد رفت و از وی شکایت خواهد کرد.

کد خبر 135966
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز