دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۵
۰ نفر

پکن: تکه فلفلی که در ریه یک‌فرد چینی گیر کرده بود پس از یکسال خارج شد.

 وانگ یوژیانگ از یکسال پیش به‌حدی دچار سرفه‌های شدید شد که حتی نمی‌توانست شب‌ها راحت بخوابد. او پس از این مدت طولانی به بیمارستان مراجعه کرد تا علت را جویا شود اما با کمال تعجب پزشکان به وی گفتند که یک‌تکه فلفل در ریه وی وجود دارد. وانگ می‌گوید که به خوردن فلفل همراه غذا علاقه خاصی دارد اما سال گذشته هنگام خوردن فلفلی ناگهان دچار حالتی مانند خفگی شد و پس از آن، دائم و به‌ویژه زمانی که دراز می‌کشید به سرفه می‌افتاد. پزشکان با وجود تکمیل شدن آزمایش‌ها و عکسبرداری از ریه این مرد بازهم باور نمی‌کردند که فلفلی در ریه وی وجود داشته باشد اما در عمل جراحی یک‌تکه فلفل بزرگ را از ریه وی بیرون کشیدند.

مرد آلمانی، صاحب عجیب‌ترین سبیل

تروندهایم: مسابقه انتخاب عجیب‌ترین سبیل در نروژ برگزار شد و این بار مرد آلمانی توانست عنوان عجیب‌ترین سبیل را به خود اختصاص دهد. در این مسابقه که 160شرکت‌کننده از 15کشور مختلف حضور داشتند المار ویشر 47ساله با سبیل عجیب خود عنوان قهرمانی را به‌دست آورد. ویشر برای شرکت در این مسابقه ریش و سبیل خود را به‌گونه‌‌ای حالت داده بود که یک‌طرف آن شبیه پرچم نروژ و طرف دیگر آن شبیه به گوزن بود. این مرد که آرایشگر ماهری است، می‌گوید اندازه موهای صورتش در حالت عادی به کمرش می‌رسد و برای حالت دادن به آنها بیش از نیم‌روز وقت صرف کرده است. شرکت‌کنندگان از جمله افرادی هستند که هرساله توجه داوران‌ مسابقه را به خود جلب می‌کنند. این مسابقات از سال 1995میلادی به‌طور منظم برگزار می‌شود.

بزرگ‌ترین استخرمواج جهان

ماکائو: هتلی در چین استخری با ‌آب‌های مواج احداث کرده است که بزرگ‌ترین استخر مواج در جهان محسوب می‌شود. این استخر که چندین برابر یک‌زمین فوتبال است حدود 4هزار مترمربع مساحت دارد. ارتفاع امواج این استخر به بیش از یک‌ونیم متر می‌رسد. همچنین 350تن شن سفید برای ایجاد ساحل مصنوعی در این استخر به‌کار گرفته شده است. گفتنی است ماکائو که روزی وجهه خوبی نداشت اکنون در حال تغییرات جدی است. مدیر این هتل هدف از ساخت این استخر بزرگ را جلب توجه گردشگران و تغییر نگرش آنها به این منطقه عنوان کرده است. این هتل به‌غیر از استخر، دارای سالن‌ها و مراکز تفریحی بسیار جالب و بزرگ نیز هست.

چاق‌ها به‌خاطر پول لاغر می‌شوند!

لندن: یافته‌های گروهی از محققان انگلیسی نشان می‌دهد افراد چاقی که بابت کاهش وزن پول دریافت می‌کنند سریع‌تر لاغر می‌شوند. در این تحقیق بیش از 400فرد چاق با متوسط وزن 110کیلوگرم مورد آزمایش قرار گرفتند و در پایان آنهایی که به‌خاطر کاهش وزن پول می‌گرفتند دست‌کم 23درصد وزن‌شان کاهش یافت. محققان دریافته‌اند پرداخت 180پوند، برابر با دست‌کم 8پوند (6/3کیلوگرم) کاهش وزن است و به‌همین خاطر نام آزمایش را پوند در برابر پوند گذاشته‌اند. به‌عبارت دیگر آنهایی که پول بیشتری دریافت می‌کنند بیشتر برای درمان چاقی خود تلاش می‌کنند. به گفته یکی از پزشکان این گروه اگر پولی که به بیماران در طول درمان می‌دهند قطع شود، آنها دوباره چاق می‌شوند و هیچ رغبتی برای کاهش وزن خود نشان نمی‌دهند.

کد خبر 135186

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز