یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۲
۰ نفر

برلین: بازیکن 21ساله تیم فوتبال اینتراخت‌فرانکفورت پس از اخراج‌شدن از سوی داور مسابقه، رکورد جدیدی در سریع‌ترین زمان دریافت کارت قرمز به نام خود ثبت کرد.

red card

مارسل‌ریورو در جریان بازی بین 2 تیم اینتراخت‌فرانکفورت و دورتموند در دقیقه 79 وارد زمین مسابقه شد اما زمانی که فقط 43ثانیه از حضورش در زمین بازی می‌گذشت خطای خشنی انجام داد و کارت قرمز دریافت کرد. این در حالی است که تیم فرانکفورت برای بقا در دسته اول آلمان احتیاج زیادی به 3امتیاز این بازی داشت ولی به گفته مربیان این تیم اخراج ریورو یکی از دلایل باخت 3بر یک آنها و قطعی‌شدن سقوط‌شان به دسته پایین‌تر بود. پیش از این رکورد سریع‌ترین زمان دریافت کارت قرمز مربوط به یوسف محمد بازیکن تیم کلن بود که پس از 93ثانیه حضور در زمین اخراج شد.

فروش کبوتر با بال شکسته

لندن: پرنده‌ای که حتی نمی‌تواند پرواز کند رکورد فروش گران‌قیمت‌ترین پرنده را در انگلیس شکست. فردی هلندی این پرنده را با قیمتی در حدود 19هزار یورو از صاحب آن خریداری کرده است. کری‌ملونبی صاحب پیشین این کبوتر می‌گوید: پرنده من بیش از 20‌بار در مسابقات پرواز پرنده در انگلیس برنده شده است اما در سال 2009 میلادی بال‌هایش بر اثر یک‌حادثه در خانه شکست. وی اضافه کرد: مدتی پیش برای خرید پرنده به بلژیک رفتم و کبوتری را دیدم که یک‌هزار یورو قیمت داشت، بنابراین تصمیم گرفتم کبوترم را بیش از این قیمت بفروشم. با وجود این، وی دیگر امیدوار نیست که بتواند کبوتری مانند کبوتر پیشین خود داشته باشد. صاحب فعلی این کبوتر امیدوار است با درمان بال‌های آن، دوباره کبوتر را در مسابقات پرواز شرکت دهد.

دستگیری مرد‌خفاشی

میشیگان: در حالی که مردعنکبوتی سعی دارد از دیوار ساختمان‌های بلند جهان بالا برود، این روزها مرد خفاشی نیز وارد عمل شده است. این مرد 31ساله با پوشیدن لباس مردخفاشی سعی دارد خود را از ساختمان‌های بلند آویزان کند. اما وی در آخرین تلاش خود که از پشت‌بام ساختمانی تجاری به‌صورت برعکس آویزان شده بود، توسط نیروهای پلیس دستگیر و راهی زندان شد. این مرد در اظهار نظری گفته است که این کار را برای خودنمایی انجام نمی‌دهد بلکه از آویزان شدن از ساختمان‌ها بسیار لذت می‌برد. این در حالی است پلیس در بازرسی بدنی از وی، یک‌باتوم،‌یک‌اسپری اشک‌آور و یک‌جفت دستکش سربی خطرناک پیدا کرده است. به‌هرحال پلیس اعلام کرده که این کار وی غیرقانونی است.

نامزد‌شدن پیرزن101ساله در انتخابات

مادرید: مقامات دولتی اسپانیا از نامزد‌شدن یک‌پیرزن 101ساله در انتخابات شوراهای شهر این کشور خبر دادند. این پیرزن که خوزفینا ویلاورده نام دارد در یکی از روستاهای شمال‌غربی اسپانیا زندگی می‌کند و علاقه خاصی به امور سیاسی دارد. وی همچنان مانند دوران جوانی‌اش پر جنب و جوش است و پس از نامزد شدن، تبلیغات زیادی را برای کسب آرای مردم شهر انجام داده است.

این پیرزن می‌گوید نخستین بار در سال 1933‌میلادی (یعنی 2سال بعد از آنکه زنان در اسپانیا حق‌رای پیدا کردند)، در رای‌گیری شرکت کرده است و به یاد می‌آورد که شوهرش رای خود را به‌عنوان هدیه‌ای به دست او داده تا به صندوق رای بیندازد. شوهر خانم ویلاورده در سال 1973میلادی فوت کرده و در حال حاضر وی صاحب 3نوه و یک‌نتیجه است.

کد خبر 135060

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز