جمعه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۶
۰ نفر

واشنگتن: هکر جوان آمریکایی پس از سرقت اطلاعات رایانه‌ای از 675‌هزار کارت اعتباری و برداشت در مجموع 36‌میلیون دلار از آنها دستگیر شد.

روجلیو‌هکت 26‌ساله اهل ایالت جورجیا از سال 2009‌مشغول سرقت اطلاعات این تعداد کارت اعتباری مشتری‌های بانک‌های آمریکا بود. بر اساس گزارش دپارتمان پلیس ایالت «جورجیا» این مرد جوان پس از هک‌کردن رمز کارت‌ها به‌راحتی از این حساب‌ها برداشت کرده بود. احتمال دارد که این مرد جوان به اتهام سرقت کارت‌های اعتباری و برداشت غیر‌قانونی از حساب کاربران، به تحمل10‌سال حبس و پرداخت جریمه نقدی250‌هزار دلاری محکوم شود. در سال‌های اخیر افزایش جرائم اینترنتی موجب وضع مجازات‌های سنگین‌تر برای جلوگیری از این جرم شده است.

خارج کردن گلوله از سر، پس از 23‌سال

پکن: کشاورز چینی پس از 23‌سال بی‌خبری از وجود گلوله‌ای درجمجمه‌اش سرانجام به علت داشتن سردرد و تهوع به پزشک مراجعه کرد. این در حالی است که به گفته پزشکان متخصصی که وی را تحت معاینه‌های دقیق قرار دادند این گلوله از سال 1988‌میلادی در جمجمه وانگ تیان‌کینگ وجود داشته است.

به گفته این مرد که در شهرهبئی چین زندگی می‌کند، پیش از این نیز به علت بروز سرگیجه‌های شدید، وی بار‌ها به بیمارستان منتقل شده است. با وجود این هیچ‌یک از پزشکان به وجود این گلوله در سر وی پی نبرده‌ بودند. فقط با معاینات دقیق و سرانجام عکسبرداری از سر وی، وجود این گلوله مشخص شد. براساس گزارش پلیس استان «هبئی» در شمال چین، این مرد به احتمال زیاد 23 سال پیش توسط سارقان مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

خوردن میلیون‌ها روپیه توسط موریانه‌ها

دهلی‌نو: مدیر یکی از شعب بزرگ بانکی در هند پس از مراجعه به گاوصندوق شعبه محل کار خود با مشاهده پول‌های ریز و خرد شده بانک حسابی شگفت‌زده شد. پس از انجام تحقیقات مشخص شد که موریانه‌ها یکی از گران‌ترین غذا‌هایی که تاکنون خورده شده (میلیون‌ها روپیه اسکناس) را میل کرده‌اند. جالب اینجاست که تجهیزات صندوق این بانک بسیار پیشرفته بوده است. مقدار پولی که موریانه‌ها در بانک خورده‌اند حدود 10میلیون روپیه (معادل 222هزار دلار) برآورد شده است. موریانه‌ها به مبلمان و اسناد موجود در این بانک‌ هم آسیب‌های زیادی وارد کرده‌اند. البته پلیس همچنان در حال تکمیل‌کردن تحقیقات خود در این زمینه است تا علت ورود این حشرات ریز به بانک را پیدا کند. این بانک در شهر لاکنو در هند واقع شده است.

مردی با 300سوراخ در صورت

هاوانا: انتشار تصاویری از یک‌مرد که در صورت وی تعداد زیادی حلقه فلزی وجود دارد باعث تعجب بسیاری از کاربران اینترنت شده است. گفته می‌شود که در صورت وییس آنتونیوآگرو حدود 300سوراخ وجود دارد که تعدادی از آنها در قسمت‌های بسیار حساسی قرار گرفته‌اند و به‌گفته پزشکان ممکن است سلامتی وی را به‌خطر بیندازند. این مرد کوبایی از دوران کودکی به‌خاطر آداب و رسوم سنتی گوش، بینی، لب و حتی پلک‌های خود را سوراخ کرده است اما هر سال علاقه او به افزایش تعداد این حلقه‌ها بیشتر شده است. با وجود اینکه بسیاری از افراد در جهان با چنین کارهایی قصد داشته‌اند تا نام خود را در کتاب‌های رکورد گینس ثبت کنند اما هنوز از درج نام این مرد در کتاب‌های گینس خبری نیست.

کد خبر 133055

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز