همشهری آنلاین : نماینده مجلس شورای اسلامی در ارتباط با پیگیری پاسخگویی وزیرعلوم در خصوص دانشگاه پیام نور گفت: وزیر علوم و رئیس دانشگاه پیام نور برای ارائه توضیحاتی در زمینه وضعیت دانشگاه پیام نور در کمیسیون آموزش مجلس حاضر می شوند.

جلال محمودزاده در گفتگو با خبرگزاری مهر، گفت: با پیگیری هایی که رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص وضعیت دانشگاه پیام نور به عمل آورده این موضوع به زودی با حضور وزیرعلوم و رئیس دانشگاه پیام نور در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بررسی خواهد شد.

دبیر اول کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی افزود: در این جلسه مسئولین دانشگاه پیام نور آمار و ارقام خود و نمایندگان نیز آمار و ارقام خود را ارائه می دهند.

 پیش از این نماینده مردم سیستان و بلوچستان و میرجاوه در مجلس در گفتگو با مهر از نامه 7 نفر از نمایندگان مجلس به رئیس مجلس درباره وضعیت نامناسب دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: از ریاست مجلس طی نامه ای خواستیم که وزیر علوم را برای پاسخگویی نسبت به وضعیت دانشگاه پیام نور به مجلس فراخواند.

حسن زیاری ، رئیس دانشگاه پیام نور نیز در این زمینه گفته بود: در ارتباط با نامه هفت نماینده مجلس به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی درباره دانشگاه پیام نور در جریان نیستم و از چنین چیزی خبر ندارم.

وی در عین حال تاکید کرد: پیش از این گزارشی به مجلس ارائه کردیم اما اگر قرار باشد به عزیزان در مجلس شورای اسلامی دوباره توضیحاتی ارائه بدهیم، این کار را انجام خواهیم داد.

کد خبر 132452

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز