همشهری آنلاین : چهارم اردیبهشت ماه، آخرین فرصت نام نویسی پذیرفته شدگان دوره های کارشناسی ارشد مجازی دانشگاه پیام نور است .

مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور در مصاحبه با واحد مرکزی خبر با اعلام این خبر افزود : این دسته از پذیرفته شدگان باید در فرصت باقی مانده به سامانه گلستان به نشانی اینترنتی www.reg.pnu.ac.ir مراجعه و نام نویسی کنند .

مقداد محمودی با اعلام اینکه این فرصت بار دیگر تمدید نخواهد شد گفت: این افراد برای نام نویسی باید با وارد کردن نام کاربری و گذرواژه که به ترتیب" شماره داوطلبی آزمون هر فرد " و " عبارت pnu همراه با کد ملی پذیرفته شدگان " است وارد سامانه گلستان شوند و ابتدا‌ فایل های راهنمای درنظر گرفته شده را مطالعه کنند .

وی افزود: هر دانشجو بعد از پذیرش نهایی باید با دریافت تاریخ و ساعت مورد نظر برای انتخاب واحد ، در زمان مشخص شده به این کار اقدام کند .

زمان نام نویسی الکترونیکی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد دوره مجازی دانشگاه پیام نور از 28 تا 31 فروردین اعلام شده بود که تمدید شد .

دو هزار و 44 دانشجو در نخستین دوره کارشناسی ارشد آموزش الکترونیکی(مجازی) دانشگاه پیام‌نور پذیرفته شدند.

این تعداد دانشجو در 36 رشته - گرایش در گروه‌های علوم انسانی ، علوم پایه و فنی مهندسی پذیرفته شدند و 48 مرکز ، مجری تحصیل این دانشجویان خواهند بود .

 

 

کد خبر 133100

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز