همشهر آنلاین : مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آغاز توزیع کارت آزمون دوره‌های مختلف فراگیر دانشگاه پیام نور از ساعت 18 امروز گفت : رفع نقص کارت نیز در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، 28 و 29 اردیبهشت انجام می‌شود.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دوره‌های مختلف فراگیر دانشگاه پیام نور از امروز 26 تا 29 اردیبهشت ماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org ، اظهارکرد: در آزمون دوره‌های مختلف فراگیر پیام نور 246 هزار و 777 داوطلب شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری بیست و دومین دوره آزمون فراگیر کارشناسی دانشگاه پیام نور در صبح روز جمعه 30 اردیبهشت ماه با شرکت 137 هزار و20 داوطلب، گفت: از این تعداد، 65 هزار و 152 داوطلب زن و 71 هزار و 868 داوطلب مرد هستند.

توکلی با بیان اینکه دهمین دوره آزمون کارشناسی ارشد و سومین دوره آزمون کارشناسی ناپیوسته فراگیر دانشگاه پیام نور نیز در عصر روز جمعه 30 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، اظهارکرد: در آزمون ناپیوسته فراگیر، 6 هزار و 804 داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد، 4 هزار و 46 داوطلب زن و 2 هزار و 758 داوطلب مرد هستند.

وی با اشاره به شرکت 102 هزار و 953 داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور، گفت: از این تعداد 46 هزار و 275 داوطلب زن و 56 هزار و 678 داوطلب مرد هستند.

مشاورعالی سازمان سنجش با بیان اینکه کلیه داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ ‌در آزمون‌ دوره‌های مختلف فراگیر دانشگاه پیام نور باید برای پرینت کارت شرکت در آزمون با وارد کردن اطلاعات مندرج بر روی کارت اعتباری ثبت‌نام خود و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کد رهگیری یک نسخه پرینت از کارت شرکت در آزمون تهیه کنند، اظهارکرد: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

وی با اشاره به نحوه‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون، گفت: چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعاتی چون نام خانوادگی، نام، سال تولد، شماره‌ شناسنامه، کد ملی، موسسه فارغ ‌التحصیلی، تاریخ فارغ ‌التحصیلی، معدل مقطع مربوطه، سهمیه کارمندی و کد رشته محل‌های انتخابی براساس اولویت علاقه داوطلب کارت شرکت در آزمون مشاهده کنند، باید برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا 29 اردیبهشت ماه فقط به صورت اینترنتی نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند.

توکلی افزود: در صورتی که داوطلبان نسبت به مواردی چون جنس و معلولیت تفاوتی مشاهده کنند، باید چهارشنبه 28 و پنجشنبه 29 اردیبهشت ماه به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش در خاتمه از اعلام نتایج نهایی آزمون در اواخر شهریور ماه خبر داد و تصریح کرد: محل برگزاری این آزمون در مراکز استان‌ها است. 

کد خبر 135136

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز