چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: پدر حامد نورمحمدی دانشجوی متوفی دانشگاه شیراز تاکید کرد که علت فوت پسرش فقط تصادف رانندگی بوده و مسائلی که در رسانه های بیگانه در مورد علت مرگ حامد نورمحمدی مطرح شده را تکذیب کرد.

دانشجوی دانشگاه شیراز

به گزارش خبرنگار مهر در شیراز، حامد نورمحمدی دانشجوی لرستانی سال دوم رشته زیست شناسی گرایش سلولی ملکولی دانشگاه شیراز مقارن یکم اسفند ماه براثرسانحه رانندگی درشیراز درگذشت که پدرش اعلام کرد که حامد فقط دراثرسانحه رانندگی فوت کرده است.

عزت الله نورمحمدی عصر سه شنبه در جریان نشست خبری با حضور خبرنگاران و نمایندگان تشکلهای دانشجویی گفت: حامد پسرم دانشجویی نمونه و در عرصه های علمی فعال بود و هیچوقت نیز فردی سیاسی نبود.

وی ادامه داد: زمانی که ما به سمت شیراز درحرکت بودیم برخی از سایتهای بیگانه اعلام کرده بودند که پدر ومادرحامد نورمحمدی به خوابگاه پسرشان رفته ووسایلش را جمع کرده اند درحالی که ما هنوز به شیرازنرسیده بودیم وحتی دراین سفرمادر حامد حضور نداشت و ما دیشب ساعت 22 وارد شیراز شده ایم.

پدر حامد نورمحمدی با اعلام اینکه پسرش فقط تصادف کرده است، گفت: سران فتنه دست از سر مردم بردارند که هم مردم و هم خودشان راحت می شوند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: به دانشجویان نیز توصیه می کنم که آلت دست سران فتنه نشوند چراکه امروز کشورما به علم جوانان و دانشجویان نیاز دارد.

نورمحمدی در پاسخ به این سئوال که" شاید گفته شود شما در فشار این سخنان را مطرح کرده اید" افزود: هیچکس ما را تحت فشار قرار نداده تا این سخنان را بگوییم.

 

کد خبر 128984
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز