همشهری آنلاین: جمشید مرادیان، مجسمه‌ساز از شرکت خود به سمپوزیوم مجسمه‌سازی چک و اسلواکی و سمپوزیوم چانچون چین خبر داد و گفت: در صورت پذیرش برای شرکت در این دو سمپوزیوم به کشورهای چین و چکوسلواکی خواهم رفت.

جمشید مرادیان

 به گزارش ایلنا، این هنرمند مجسمه‌ساز که بیشتر کارهای مجسمه او از جنس چوب است، گفت: برای حضور در سمپوزیوم مجسمه‌سازی چک و اسلواکی که 19 جولای 2011 (30 تیرماه سال آینده) برگزار می‌شود؛ نمونه کارم را به صورت عکس فرستاده‌ام.

همچنین در سمپوزیوم چین نیز که با3  موضوع «بدعت، رؤیا، پرش» برگزار می‌شود، اثری را آماده خواهم کرد تا برای این سمپوزیوم که تابستان سال آینده برگزار می‌شود، ارسال خواهم کرد.

وی با اشاره به شرکت خود در سمپوزیوم مجسمه‌سازی چانچون چین در سال 2003 گفت: در این سال مجسمه‌ای برنزی را در ابعاد5/2 متری ارائه داده‌ام که هم اکنون در پارک شهر چانچون چین نصب شده است.

مرادیان در ادامه به اجرای مجسمه‌های خشتی و گلی در کویر مصر ایران خبر داد و گفت: برای هفته دوم فروردین به همراه شاگردان به کویر مصر خواهیم رفت و برای توریست‌ها چهار پنج کارهای محیطی که بیشتر از خشت و گل است را اجرا خواهیم کرد.

یک مجسمه از پدر آقای طباطبایی را خواهیم ساخت چون او بنیانگذار مهمانخانه کویر مصر است و تاثیر زیادی در جذب توریست در این کویر زیبا را داشت.

وی در خاتمه از تاثیر حراج‌ها بر ذائقه گالری داران گفت و اضافه کرد: این حراج‌ها باعث شده که گالری‌داران بیشتر برای برگزاری نمایشگاه‌ مجسمه‌های برنزی راغب باشند تا مجسمه‌هایی از جنس چوب.

چند وقتی است که می خواهم نمایشگاهی از آثارم را برپا کنم اما با این تغییرات هنوز گالری‌داری راضی به برپایی نمایشگاه آثارم نشده است.

کد خبر 128445

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز