همشهری آنلاین: نمایشگاهی از آخرین آثار واحد خاکدان هنرمند سرشناس کشورمان در گالری «کی.ای. آر» شهر ابرهوزن آلمان برپا می‌شود.

 به گزارش ایلنا، واحد خاکدان از برپایی نمایشگاهی از آخرین آثارش در گالری «کی. ای. آر» شهر ابرهوزن محل سکونت خود در آلمان خبر داد.

این هنرمند که نمایشگاه آثارش در مهرماه سال آینده در ایران برپا خواهد شد، گفت: پس از برپایی این نمایشگاه در ایران، نمایشگاه دیگری را در شهر ابرهوزن آلمان برپا خواهم کرد که بیش از 20 اثر از آخرین آثارم را در گالری «کی.ای. آر» به نمایش خواهم گذاشت.

وی که عضو انجمن هنرمندان هنرهای تجسمی اوبرهوزن و عضو صندوق تامین اجتماعی هنرمندان هنرهای تجسمی این شهر است، گفت: بنابر موقعیت و تعداد کارهایم در این نمایشگاه نسبتا بزرگ خواهد بود که بیشتر از کارهای جدیدم است و اگر نیاز به تم کارهای قدیمی‌ام بود از این کارها نیز در نمایشگاهم ارائه خواهم کرد.

خاکدان که ساکن شهر ابرهوزن آلمان است، درباره این گالری گفت: این گالری را چند نفر از هنرمندان آلمانی با همکاری انجمن هنرهای تجسمی شهر تاسیس شده، سال 2006 در این گالری یک نمایشگاه داشته‌ام که نمایشگاه بسیار موفق بوده است.

وی در پاسخ به این که آیا قیمت آثارش درایران و آلمان متفاوت خواهد بود، گفت: چون از نقاشانی هستم که هم در ایران و هم در  اروپا فعالیت هنری دارم قیمت‌های آثارم را متفاوت قرار نمی‌دهم. البته برای رعایت حال مجموعه‌داران ایران تا حدی قیمت آثارم را در ایران متفاوت خواهد بود.

کد خبر 128470

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار هنر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز