همشهری آنلاین: رئیس مجمع عالی واردات از مشارکت گروهی واردکنندگان برای تنظیم بازار شب عید خبر داد و گفت: واردات کیفی و تحقق قیمت‌های منصفانه و منطقی مهمترین عامل در ثبات بازار محصولات وارداتی است.

bazar

به گزارش واحد مرکزی خبر؛ محمد حسین برخوردار با بیان اینکه واردکنندگان مقطعی که به طور ناگهانی وارد بازار می‌شوند به دنبال سودهای ناگهانی هستند، گفت: واردکنندگان دارای شناسنامه و باسابقه بر اساس نیاز کشور فعالیت می‌کنند و حیات بنگاه اقتصادی خود را بر سودهای مقطعی ترجیح می‌دهند.

وی تاکید کرد: بنگاه های اصیل و شناسنامه دار، رضایت مشتری را در اولویت برنامه‌های تجاری خود می‌دانند که به معنی واردات کیفی و ارائه قیمت‌های منصفانه و منطقی است.

برخوردار گفت: مجمع عالی واردات بر تخصصی شدن واردات تاکید دارد چون به کیفی سازی واردات و خدمات پس از فروش منجر می‌شود و به ماندگاری محصولات در بازار و ایجاد امنیت سرمایه گذاران کمک می‌کند.

وی اظهار داشت: این رویکرد همچنین از اتلاف منابع مالی بخش خصوصی جلوگیری می‌کند و می‌تواند موجب بازپروری صادرات و تولید ملی کشور شود و در نهایت ثبات و آرامش را در بازار برقرار می‌کند.

رئیس مجمع عالی واردات؛ مدیریت و تنظیم بازار شب عید را از اولویت‌های برنامه‌های مجمع عالی واردات بر شمرد و افزود: تلاش های واردکنندگان شناسنامه دار کشور و همراهی با برنامه‌های کلان کشور، موجب ناکامی شایعه پراکنی‌ها و جو‌سازی‌های داخلی و خارجی علیه قانون هدفمند‌سازی یارانه‌ها شده است.

وی تاکید کرد: این موضوع در تنظیم بازار شب عید نیز استمرار پیدا خواهد کرد.

برخوردار ادامه داد: تمامی دستگاه‌ها در اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها وظایفی دارند و واردکنندگان نیز با عملکرد خوب، آرامش را به بازار هدیه می‌کنند.

کد خبر 128271
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز