پایگاه اطلاع‌رسانی دولت گزارشی از بازار را در سایت خود قرار داد که عین این گزارش در پی می‌آید: از آغاز ماه مبارک رمضان تاکنون قیمت اقلام مصرفی مردم نه تنها افزایش قیمت نداشته بلکه در برخی اقلام با کاهش قیمت نیز مواجه بودیم

prices

روسای برخی اتحادیه‌های صنفی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان امسال، قیمت کالاها افزایش نداشته است، یادآور شدند: در چند روز آینده شاهد کاهش هر چه بیشتر قیمت برخی کالاها خواهیم بود.

میوه و سبزیجات در ردیف ارزانی

حسین مهاجران، رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار در این باره گفت: هر چند انواع میوه‌ها به‌دلیل افزایش تقاضا در برخی میادین تمام می‌شود اما این موضوع هیچ تاثیری در افزایش قیمت‌ها تاکنون نداشته است. وی همچنین قیمت هندوانه را نیز به‌رغم پرمصرف بودن، مناسب ارزیابی کرد و افزود: هم‌اکنون این میوه تابستانه با کیلویی 300 تومان در میادین عرضه می‌شود. مهاجران قیمت انواع سبزی در میادین میوه و تره‌بار را مناسب اعلام کرد و گفت: در روزهای آینده شاهد کاهش هرچه بیشتر قیمت‌ها نیز خواهیم بود.

بازار مواد‌غذایی آرام است

قاسمعلی حسنی، رئیس اتحادیه کشوری بنکداران مواد‌غذایی نیز گفت: خوشبختانه به‌علت اشرافی که اتحادیه کشوری روی قیمت‌ها دارد تاکنون هیچ‌یک از اقلام مصرفی افزایش پیدا نکرده است. وی همچنین از اقلامی که این روزها میان مردم بیشترین مصرف را دارد نام برد و افزود: حبوبات، خرما و پنیر از مواد‌غذایی پرمصرف در ماه رمضان هستند که البته پنیر با افزایش 20 درصدی تقاضا مواجه شده است. حسنی اظهار داشت: قیمت لپه نیز نسبت به روزهای دیگر با کاهش مواجه شده است.

قیمت زولبیا و بامیه ثابت مانده است

محمد نصرتی، رئیس اتحادیه صنف‌ شیرینی‌فروشان نیز قیمت زولبیا و بامیه را ثابت دانست و افزود: قیمت زولبیا و بامیه همچنان ثابت مانده و طی روزهای آینده این شیرینی پرمصرف با هیچ‌گونه افزایش قیمتی مواجه نخواهد شد.

کیفیت نان بالا رفت اما قیمتش ثابت ماند

حسین نظری، رئیس اتحادیه نانوایان تهران نیز در این باره گفت: این روزها نه تنها هیچ کدام از نانوایان تهرانی قیمت نان را گران‌تر از حد معمول نفروخته‌اند بلکه انواع نان مصرفی مردم را نیز با بالاترین کیفیت ممکن عرضه می‌کنند.

کد خبر 114149

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز