جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۷:۴۳
۰ نفر

گروه حوادث: سارق سابقه‌دار که برای تهیه هزینه خرید مواد دست به جیب‌بری از مسافران مترو و اتوبوس‌های شهری می‌زد، دستگیر شد

متهم

مدتی قبل ماموران پلیس متروی تهران مرد جوانی را دستگیر کردند که اقدام به جیب‌بری از یکی از مسافران کرده بود. با انتقال این مرد به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران، او تحت بازجویی قرار گرفت و به سرقت از مسافر جوان اعتراف کرد. وقتی ماموران دست به انگشت‌نگاری از او زدند مشخص شد که وی نه یک سارق تازه‌کار که مجرم سابقه‌داری است که پیش از این هم به اتهام سرقت و جیب‌بری دستگیر و راهی زندان شده بود.

با این اطلاعات بازجویی از متهم ادامه یافت و او که می‌دید دستش نزد ماموران رو شده به ده‌ها فقره جیب‌بری از مسافران اتوبوس‌های تندرو و مترو اعتراف کرد.مرد جوان گفت: بعد از اینکه آخرین بار از زندان آزاد شدم، تصمیم گرفتم دست از سرقت بردارم اما مدتی بعد به مواد‌مخدر روی آوردم و معتاد شدم. از آنجا که تامین هزینه خرید مواد برایم دشوار بود، دوباره به جیب‌بری روی آوردم و این بار نقشه سرقت‌هایم را در ایستگاه‌های اتوبوس و مترو عملی می‌کردم.

سرهنگ خان بابایی، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران، با بیان این خبر گفت: از آنجا که تا‌کنون افراد زیادی از متهم به جرم جیب‌بری شکایت کرده‌اند، قاضی پرونده مجوز چاپ عکس بدون پوشش چهره او را صادر کرده و از شاکیان احتمالی خواسته است برای طرح شکایت به پایگاه هشتم پلیس آگاهی مراجعه کنند.

کد خبر 127933

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز