فرهاد حسن‌زاده: تهران خبرگزاری (اوخنا) یا به عبارتی اورژانس خبری ناخنک: دانشمندان در پی تحقیقات سالیانه به این نتیجه رسیده‌اند که طول دماغ آدم‌ها تعیین کنندة سن آنها می‌باشد.

دکتر «اف.اف. جانی تابلو» در گفت و گویی اعلام کرد هر که بامش بیش برفش بیشتر. او در این‌باره توضیح بیشتری نداد. اما کارشناسان دانشگاه «می‌شی‌گاوا» با به دست آوردن اطلاعات محرمانه از گاوصندوق دکتر اف. اف. جانی تابلو متوجه شدند که هر قدر دماغ آدم ها درازتر یا پت و پهن‌تر باشد عمر بیشتری می‌کنند و بدقواره بودن دماغ اصلاً مایه زشتی و خجالت نبوده و برعکس آدم های دماغ دراز از اعتماد به نفس بیشتری برخوردارند.

در همین راستا یکی از بازیکنان تیم شطرنج با مانع به اوشکول‌آبادی گفت: دماغ، یکی از اعضای تیم صورت می‌باشد که باید در هر صورت به او احترام گذاشت و از او در برابر فشارهای ناجوانمردانه غیر ورزشی حمایت کرد. او افزود هر که با من مخالفت کند دماغش را گوجه می‌کنم.

خب حالا ببینیم کارشناسان هواشناسی در این باره چه نظری دارند. یکی از این کارشناسان که نخواست نامش فاش شود به خبرنگار ما گفت: آمارهای هواشناسی فرآیند رو به افزایش عمل جراحی دماغ در کشورمان را نشان می‌دهد. این موج عمل جراحی که از بیست سال پیش شروع شده به شدت رو به افزایش است و تا چند سال دیگر تمامی نواحی شرقی و غربی کشور را فرا می‌گیرد. این کارشناس افزود یک موج ناپایدار نیز از طریق امواج ماهواره دماغ جوان های ایرانی را تهدید می‌کند که موجب سرازیر شدن سیل پول از جیب مردم به حساب بانکی دکترهای دماغ و فوق دماغ خواهد شد.

در همین راستا دکتر «پی.اچ.دی» که عضو آکادمی علوم دماغی کشورهای بیگانه است، با انتشار اسنادی در سایت «ویکی لیکس» اعلام کرد برای بانوان یکی از کشورهای خاورمیانه دماغ اهمیتی نداشته و آنچه مهم است طول عمر است. چرا که گفته‌اند هر دماغش بیشتر طول عمرش بیشتر.

در همین راستا، شمسی خانم به نقل از بهجت خانم گفت: «اوا. خدا مرگم بده. چرا زودتر نگفتی ننه. حالا که من بیست میلیون تومن خرج این دماغ صاحاب مرده کردم دانشمندان گور به گور شده به این نتیجه رسیده‌اند؟» لازم به ذکر است که هم شمسی‌خانم و هم بهجت خانم 114 سال سن دارند.

با انتشار خبر ارتباط طول دماغ با طول عمر، مردم بعضی از کشورهای خاورمیانه به فکر افزایش طول دماغ خود افتاده‌اند. در همین راستا انجمن دماغ دوستان به نوجوان‌ها توصیه کرده برای حفظ سلامتی و طول عمر خود از دستکاری دماغ خود، خوداری کنند وگرنه این انجمن در قبال این بچه‌های بی‌تربیت هیچ‌گونه مسئولیتی نخواهد داشت. لازم به ذکر است که پینوکیو در این خصوص هیچ‌گونه اظهار نظری نکرده است.

کد خبر 127679
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز