تهران- اورژانس خبری ناخنک (یا همان اوخنا): یکی از خبرهایی که چند روز پیش به اورژانس خبری رسیده بود، این بود: «اجرای طرح شهاب برای شناسایی دانش‌آموزان نخبه در مدارس»...

این خبر بسیار جالب‌انگیزناک و قشنگ و زیبا می‌باشد. البته طرح چنین خبرهایی در سیاست‌های خبرگزاری اوخنا نمی‌باشد، و هدف ما در این‌جا طرح خبرهای طنزآمیز می‌باشد، ما در همین راستا سکوت می‌فرماییم و توجه شما را به خبر دیگری در یک زمینه دیگر جلب می‌فرماییم.

به گزارش اوشکول‌آبادی طرح «کباب» برای شناسایی دانش‌آموزان« ناباب » اجرا می‌گردد. به گفته یکی از مسئولان، سالانه بودجه زیادی صرف آموزش و
کمک آموزش بچه‌ها می‌گردد و اگر مواظب بچه‌ها نباشیم ، ممکن است این بودجه‌ها به هدر برود و به جای ثواب، کباب تولید کنیم و از آن‌جا که کباب برای سلامتی جامعه مضر می‌باشد، ما نباید کباب تولید کنیم.»

در همین راستا رئیس اتحادیه انجمن کباب‌داران کتابخانه ملی اوشکول آباد گفت: «وای! چه وحشتناک!» وی در این رابطه چیز دیگری نفرمود.

در همین راستا مدیرعامل واردات کالاهای ضروری اعلام کرد به دنبال طرح «کباب»، این مدیریت مبادرت به واردات یک میلیارد و هفت‌صد و پنجاه و سه میلیون سیخ نموده که شهروندان محترم با کمبود سیخ مواجه نباشند.

باز هم در همین راستا، مدیرکل کشاورزی کشور چین اعلام کرد چندین هزار میلیارد تن گوجه کبابی تولید شده که عن‌قریب به کشورتان صادر خواهد شد.

تا در همین راستا هستیم این را هم بگوییم که خوشبختانه در زمینه سماق خودکفا می‌باشیم و شرکت‌های خصوصی و نیمه‌خصوصی و دولتی و
نیمه دولتی سماق مورد نیاز کباب‌ها را تهیه و توزیع خواهند نمود. بودجه این راستا البته از طرح خرید کتاب تأمین می‌شود، چون به هر حال کتاب با کباب فقط یک نقطه فرق دارند و می‌شود این راستا را با آن راستا جابه‌جا کرد.

در همین راستا دانش‌آموزان گفتند: «بی‌خیال بابا! بگذارید درسمان را بخوانیم.»

کد خبر 128737
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز