فرهاد حسن‌زاده: تهران- اورژانس خبری ناخنک(اوخنا): بشقاب پرنده‌ها همواره هوش و گوش انسان‌ها را به خود مشغول داشته‌اند.

دوچرخه 573

به گزارش واحد مرکزی اوخنا و به نقل از شمسی‌ خانم، چند بشقاب پرنده در محلشان دیده شده است. اولین بشقاب پرنده مربوط به جمعه شب بود که شمسی خانم خودش با چشم خودش دیده که چند بشقاب توی خیابان فرود آمد و هزار تکه شد. این بشقاب‌ها که در راستای دعوای خانوادگی شهین خانم و ممد‌آقا بوده، از پنجره آشپزخانه پرتاب شده و خوشبختانه تلفات جانی نداشته و ممدآقا در انتهای دعوا که به صلح منجر شده، قول داده که یک سرویس چینی گُل‌مرغی بخرد.

اوشکول‌آبادی در مورد یکی از بشقاب پرنده‌های دیگر به نقل از «واحد مرکزی کوچه پشتی» اعلام کرد در ساعت 7 صبح به وقت نیمه شب، یک بشقاب پرنده جلوی پارکینگ شهلاخانم اینا پارک شده بود. عباس‌آقا که از این کار ناراحت شده بود، با زیرشلواری از خانه بیرون آمده و باد لاستیک خودروی مزبور را خالی کرده. در همین راستا صاحب بشقاب پرنده بیرون آمده و داد زده: «کی باد موتور منو خالی کرده؟ چشم ندارین یه موتور کلاس بالا ببینین؟ اگه منم بادتونو خالی کنم خوشتون می‌آد؟»

البته خبر بالا در اصل هیچ ربطی به بشقاب پرنده‌ها نداشت ولی ما یک جوری (زیر پوستی) ربطش دادیم. در همین راستا به سراغ مدیرکل «چراغ راهنمایی و رانندگی اوشکول‌آباد» رفتیم و دربارة مسائل خانوادگی گفت‌وگو کردیم و کلی گل گفتیم و گل شنفتیم، که خب این هم هیچ ربطی به خبر بشقاب پرنده ندارد و از درج آن معذوریم. اما از لابه‌لای این حرف‌ها و در راستای اشیای مشکوک، از زبان مدیرکل شنیدیم که تعداد ماشین‌ها از تعداد آدم‌ها بیشتر می‌باشد و در همین راستا خیابان‌ها پر از ماشین می‌باشد و در همان راستا کارخانه‌های خودروسازی در حال تولید تندوتند ماشین می‌باشند. که البته این باعث سربلندی و افتخار برای صنعت خودروسازی کشور و نابودی تدریجی محیط زیست می‌باشد.

در همین راستا، بهجت‌خانم به نقل از شمسی‌خانم گفت یکی از بچه‌های آپارتمانشان در سه ماهة تابستان رفت و آمدهای مشکوکی داشته است. شمسی‌خانم هم که عادت دارد زاغ‌سیاه همه را چوب می‌زند (یعنی تو نخشان می‌رود) به خبرنگار اوخنا گفت این پسر نوجوان که پیام نام دارد، مدت‌ها بود که چیزهای مشکوکی به انباری آپارتمانشان می‌برد و شب تا صبح بیدار بود.

ایشان در همین راستا پلیس را در جریان قرار می‌دهد. نیروهای پلیس هم ضمن محاصرة کوچه و خیابان به انباری می‌روند تا ببینند مشکوکیت پیام به خاطر چیست. آنها در کمال هوشیاری و تعجب می‌بینند که پیامِ فلک زده در حال ساختن وسیله‌ای است که بسیار شبیه بشقاب پرنده‌ می‌باشد.

پیام در پیامی تلفنی به مردم پیام مهمی داد. این پیام که از رادیو پیام پخش می‌شد «اشک شوق را در دل همة مردم جهان جاری کرد!» پیام گفت از آن‌جایی که نگران آلودگی هوا و آلودگی صوتی، تصویری و به‌طور کلی آلودگی محیط زیست بوده و مشاهد کرده تعداد ماشین‌ها از آدم‌ها بیشتر شده و روز به روز هم بیشتر می‌شود، و بیشتر این وسیله‌ها تک سرنشین بوده، تصمیم گرفته خودش دست به کار شود و وسیلة خیلی جدیدی بسازد. یک وسیلة نقلیة پرنده که به جای حرکت در خیابان‌ها در هوا پرواز کند. این وسیلة نقلیه که «پیام4» نام دارد با انواع ویندوزها از جمله ویندوز 7 سازگاری دارد و هنگام نصب نیازی به شماره سریال ندارد و هم از طریق دسته هم از طریق کیبورد قابل اجرا می‌باشد. از طرفی به خاطر مشکلات و سهمیه‌بندی بنزین «پیام4» نیازی به بنزین و اینا ندارد و با آب‌هویج کار می‌کند.

حاشیه خبر

به دنبال این خبر اوشکول‌آبادی در موتورهای جست‌وجوی گوگل وقتی کلمة هویج را جست‌وجو کرد، سرش فوت (سوت) کشید، زیرا نرخ هویج در بازارهای جهانی روندی صعودی داشته و قیمت‌های طلا را ‌ترکانده است.شما هم برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت بانک اسکناس نوین مراجعه فرمایید

کد خبر 117674
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز