همشهری آنلاین: همایون خرم که بعد از 10 سال دوری از صحنه ،آذرماه سال جاری به صحنه رفت، به دلیل اشتیاق مردم خود را برای اجرای کنسرت دیگری در روز‌های 9 و 10 اسفندماه در برج میلاد آماده می‌کند.

همایون خرم

به گزارش ایسنا، مدیر موسسه فرهنگی گلچین آوایی شرق دلیل اجرای دوباره این کنسرت را استقبال چشمگیر مخاطبان دانست و گفت: اجرای بی کلام کنسرت آذر ماه با استقبال بی نظیری از طرف مخاطبان مواجه شد؛ خواننده این کنسرت، حاضرین در سالن بودند که همراه با اجرای نوازنده‌ها و با زمزمه‌های خود، خاطرات را زنده کردند.

شجاعی درباره قطعاتی که قرار است در این برنامه اجرا شود، گفت:این کنسرت در 2 بخش برگزار می‌شود که در بخش اول قطعاتی مانند «غوغای ستارگان»،«چهار مضراب»،«عشق و انتظار» ، «موج دل» و... در فهرست اجرا قرار دارد و همچنین دربخش دوم، قطعات «رسوای زمانه» ، «سرگشته» ، «بوی باران» ، «دیدم به خواب» و.. اجرا خواهد شد.

همایون خرم، که بخشی از حافظه تاریخی مردم ایران را با خلق آثاری همچون «تو ای پری کجایی» و «رسوای زمانه منم» و آهنگ‌های نام آشنای دیگر رقم زده است، در آخرین ماه سال با اجرای دوباره ملودی‌های گوش‌نواز خود، از دهه 80 خداحافظی و در آستانه دهه نهم زندگی خویش، به استقبال سال نو خواهد رفت.

همایون خرم، تنها بازمانده‌ مرحوم ابولحسن صبا به شمار می‌رود که در سن 81 سالگی هنوز با قدرت ساز می‌زند و نوای سازش می‌تواند مخاطبان را مسحور کند.

کد خبر 127396

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز